100 Ro

Cand am primit invitatia sa postez ( a doua oara in viata mea de "blogger") pe un blog colectiv, sincer... mi-a fost putin frica. "Frica" e cam impropriu spus, insa au fost oarece retineri.
Mai avusesem candva o experienta de acest gen. Mai postasem pe un alt blog colectiv care se dorea... cel mai cel. Intr-un fel, acel blog era ceva mai specializat, fiind destinat celor cu abilitati de "scriitor de literatura" (poezie, proza, orice gen si stil literar posibil). Nu aveam asemenea talente deosebite, dar... mi-am spus sa incerc. Experienta aceea s-a dovedit curand o corvoada.. oarecum. Dat fiind faptul ca puneam suflet in acel blog, devenisem din autor... administrator (al doilea, dar singurul activ! si ca administrator si... aproape... si ca autor); din peste 30 de "autori" de pe acolo, abia mai postau relativ constant vreo 2-3.. si asta dupa ce zile de-a randul... multe zile... postam doar eu, cu riscul de a monopoliza un site pe care nu-l initiasem eu, cu riscul de a transforma totul intr-o poveste cumplit de siropoasa si de anosta.
Mult timp dupa aceea am renuntat sa postez pe acolo... Eram ca si intoxicata, satula de monologuri. Iar atunci cand blogul incepea sa se degradeze, ca atmosfera si calitate, mi-am spus "Fie ce-o fi!". M-a durut cand blogul a fost sters de pe firmamentul blogosferei din decizia celui care l-a creat, desi era dreptul lui sa inlature un proiect aproape mort din fasa.
Atunci cand am aceptat sa postez aici, dupa ceva vreme de la disparitia celuilalt blog, am facut-o nu fara o strangere de inima. Parca ma temeam sa nu se repete povestea. N-as mai fi suportat o a doua experienta de acelasi gen. Si totusi vad ca blogul acesta are un cu totul alt dinamism, un dinamism pe care ar fi bine sa si-l mentina. Pentru ca nici un proiect de anvergura nu merita sa moara inca din fasa.

8 comentarii:

  1. Regret si eu retragerea dr. Ivan Vasarin si a lui Cerculet de aici,sper a n-o faca si altii:(

    RăspundețiȘtergere
  2. Sper sa le "ia locul" altii extrem de activi...

    RăspundețiȘtergere
  3. Da,din pacate mai sunt unii care s-au retras,insa zilnic primesc cereri pentru a accepta noi autori,din pacate nu mai sunt locuri,toate cele 100 de locuri fiind ocupate de catre persoane mai mult sau mai putin active.Pana cand vom avea autori care au sufletul bun,si sunt OAMENI,blogul va continua sa creasca....sunt curios unde vom fi peste 1 an:)

    RăspundețiȘtergere
  4. Asta e o veste buna 100 Ro...n-avem de unde stii ce se va intampla,dar avand speranta de bine,eu zic ca numai bine se poate produce...:)

    RăspundețiȘtergere
  5. Probabil ca vor mai fi cativa care se vor retrage (lipsa de timp, alte motive) si se va mai face ceva loc.
    Peste un an? Blogul va creste cu siguranta, daca nu se va lua decizia (Doamne-fereste!) de a-l sterge.

    RăspundețiȘtergere
  6. da, așa suntem noi dinamici, nu ai văzut vibrează țara de dinamismul nostru, :) glumesc aici, cum un post menționa o serie de mini cutremure în România ...
    și eu am trecut prin asemenea momente de derutare, trebuie să fii tu și atâta tot, asta am constatat, asta mă ține să postez.
    bine ai venit! :)

    RăspundețiȘtergere
  7. Buna seara
    Las acest link in speranta ca voi fi de ajutor cumparatorilor,vânzătorilor de carte
    http://adaugaanunturigratuite.blogspot.com/
    o seara placuta

    RăspundețiȘtergere
  8. @anunturi gratuite te rog nu mai lasa comentarii spam.....macar daca ar fi utile,sau la subiect..daca intr-adevar ai prezenta niste carti...dar crede-ma ca asa nu vei avea succes....eventual poti sa te inscrii in directorul nostru de bloguri daca vrei.Bafta.

    RăspundețiȘtergere