"Merry Christmas" sau "Welcome in Chaos"?

N-am mai scris de mult,nu prea am avut timp si nici [cred eu] lucruri importante sau macar dragute de zis.
Craciun Fericit! Cu intarziere,imi cer scuze dar am fost plecata din orasul asta infernal pentru cateva zile.
O bine meritata vacanta in Brasov. Iubesc orasul ala,incepand cu arhitectura cladirilor si terminand cu lumea in sine.
Dar nu despre excursia mea in Brasov am vrut sa vorbesc ci despre toata agitatia asta care s-a produs si anul acesta,din pacate. Se presupune ca in perioada asta ar trebui sa fim mai buni,dar in trafic inca se blocheaza circulatia si injuraturile curg fara oprire. In magazine,in ciuda atmosferei calduroase datorata decoratiunilor superbe ce-ti incanta privirile,coatele disperate ale doamnei din spatele tau ce incearca sa ti-o i-a inainte la casa,iti lasa urme pe ceafa. Putin probabil sa iti cedeze cineva locul cu un zambet prietenos pe buze si un "Craciun Fericit" spus din toata inima. Si totusi,filmele americane ne prostesc pe fata cu scene de genul.
In loc sa fim mai rabdatori,mai iubitori si mai respectuosi ne transformam in niste ticalosi,stresati,cu nervii la pamant si cu o febra a cumparaturilor dusa la extrem. Mergem pe ideea ca "Scopul scuza mijloacele",insa ar trebui sa  incercam sa spunem si "Scuze";"Imi pare rau" si sa incercam sa mai lasam de la noi.
Lumea asta nu va creste daca nu crestem si noi o data cu ea,prin bun simt si prin omenie.
Nu stiu de ce ma balbai incercand sa explic un lucru pe care oricum multi nu-l vor intelege. Si sincera sa fiu,cred si eu ca dupa 8 ore de stat la birou,cu un sef crizat sau angajati cu un handicap la nivel psihic,o lista kilometrica de cumparaturi nu prea te face sa fi mai bun. Dar daca toti am actiona in felul acesta[nu ca majoritatea nu ar face-o] nu vom ajunge nicaieri.
Dar desigur,nu vreau sa va plictisesc spunandu-va ceea ce deja stiati,banuiesc ca o data si-o data ati trait cu totii un moment asemanator cu unul din cele pe care le-am mentionat mai sus.
Am sa inchei acest post publicat din nevoia de a-mi exprima frustrarea legata de Craciun si de felul in care incidente de cacat groaznice precum acestea imi strica toata buna dispozitie.
Sarbatori fericite scumpa mea Romanie!
" Mori da-te dreacu'!!! "

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu