Dorinta de Anul Nou

Aveti mare grija ce dorinta va puneti la miezul noptii, ca nu se stie cum se interpreteaza mai sus, lucrurile :))) Eu inca ma mai gandesc daca sa cer titulul poeziei de mai jos..:)

Doamne, fa-ma prost!


De-ar fi sa-i luam pe toti la rand,
Si actualii dar si fostii,
Cei mai destepti de pe Pamant
Au fost intotdeauna...PROSTII.

Nu te ruga la ursitoare
Sa-ti faca-n viata ta vreun rost,
Mai bine urla-n gura mare:
"Iubite Doamne, fa-ma....PROST!"

De ce sa tragi ca la galera,
Sa-nveti atatea fara rost,
De vrei sa faci o cariera
Ajunge numai sa fii...PROST.

In lumea asta cu de toate,
Unde se-nvata contra cost,
Pacat ca nici o facultate
Nu da si diploma de....PROST.

Avem impozite cu carul
Dar inotam in saracie
Si ce buget ar avea statul
Dintr-un impozit pe.....PROSTIE...

Ei sunt ca iarba, cu duiumul,
Sa nu-i jignesti, sa nu-i improsti!
O, Doamne, de ne-ar creste graul
Cum cresc recoltele de ...PROSTI.

Si-n lumea asta rasturnata,
Unde cei strambi sunt cei mai drepti,
Savantii nostri mor de foame
Si numai PROSTII sunt destepti. (Anonim)

9 comentarii:

  1. da, dar anonim talentat. ingenios.

    RăspundețiȘtergere
  2. Sunt cuvintele unui cantec al lui Victor Socaciu, am scris si eu prin septembrie un articol pe baza lor!! Cu un titlu complementar... "Doamne, fa ma intelept" !!!
    Cred ca este un lucru pe care ni l-am putea dori in aceasta noapte !!!

    RăspundețiȘtergere
  3. Selena, am cautat versurile.. si tot anonim imi da :). E bun, intr-adevar!

    RăspundețiȘtergere
  4. Geanina, multumesc pentru aripa de poezie... a zburat catre mine, bucurandu-ma si mai tare!
    La multi ani!

    RăspundețiȘtergere
  5. Multumesc, Cristiana! Am gasit muzica lui Socaciu, dar de versuri..nimic!

    Intelept e un cuvant foarte bun.. nu inteligent, destept sau istet.. "intelept"!

    RăspundețiȘtergere
  6. Doamneeee... iti multumesc ca m-ai facut cum m-ai facut! :))
    Alina, La multi ani!:)
    Sa fii iubita!

    RăspundețiȘtergere
  7. La mulţi ani, Dane! Si tu sa fii iubit! :)

    RăspundețiȘtergere