Cu p.n.l. pe fund

Venit-am acasa in dimineata asta, chipurile, sa trag un pui de somn linistitor dupa ce, o noaptea intreaga mi-am petrecut-o pe la niste prieteni, la o bucata de chit-chat. In fine, cum spuneam, ajunsai acasa sa trag un pui de somn dar, evident ca s-a dus chefu' de somn si m-am apucat de televizor. S-a terminat "Neatza cu Razvan si Dani" si-a inceput reluarea la "In gura presei" cu Mircea Badea. Omu', ca deobicei, cu ale lui. Dar, ce mi s-a parut mie absolut genial si de nota 10 a fost ceva ce a plecat de la chestia asta...



Si care, logic, a avut aceasta urmare...



Lucrul care m-a facut sa cataloghez acest gest ca fiind genial a fost dezinvoltura (fie ea si una simulata) cu care omu' a decis sa trateze problema. Dar acum vreau sa-i vad pe "milogi" (termenu' s-a regasit undeva in emisiune ca apartinand unei anumite categorii de oameni) cum vor sari cu critici la adresa gestului lu' Mircea.

18 comentarii:

  1. Adelin, JOS PALARIA, pentru ca ai postat cele doua filmuletze, sunt interdependente.

    Astfel fiece cetatean cu titlu' de "roman" isi poate da seama cine reprezinta penibilul in toata grandoarea lui.

    RăspundețiȘtergere
  2. Am vazut si eu aseara...urmaresc "In gura presei" cam zi de zi;))...e mult mai mult decat genial, parerea mea;))...toate cele bune:)

    RăspundețiȘtergere
  3. Mircea Badea este un om care se tine de cuvant

    RăspundețiȘtergere
  4. Nu numai ca e un om de cuvat, dar e un om care, pe langa faptu' ca de foarte multe ori exagereaza, are un mod cat se poate de potrivit si de inteligent de a-si alege cuvintele. Pacat de faptul ca unii "deontologi" si "ideolegi" si mari analisti, inteligenti de spate de bloc sau mai stiu eu ce, percep ceea ce face Mircisoiu intr-un mod cat se poate de eronat si anapoda. :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Mircea Badea este foarte destept, apreciez inteligenta omului, dar nu apreciez mercenariatul lui politic. Daca nu ar intinde mana la casierie dupa salariul gras pe care i-l da dom' profesor ar fi mai credibil in "convingerile" sale. Daca i-ar taia salariul la jumate, ar zbura in alta televiziune, cum a mai facut-o si ar aparea cu "convingeri" noi.
    Genial a fost si va ramane Hundertwasser care a impins curajul la extrem pentru o cauza nobila, nu pentru niste rahaturi politice. E amuzanta mascaricia lui Badea dar nu e nimic genial in ea. Dezinvoltura simulata = genialitate simulata.
    Iti sugerez sa-ti retragi termenul de "milog" si sa-ncerci sa-l aplici aplaudacilor de pe blogul lui lui Badea care asteapta sa fie gratulati de el... Nu-ti face cinste. Nu sunt angajat politic si dreptul la opinie prin comentarii il poate retrage doar administratorul blogului.

    RăspundețiȘtergere
  6. Danule, Danule, de ce privim unidirectional?
    Cei ce "guverneaza" sunt in afara mercenariatului?
    De ce ai pretentie de la un tip sa renunte la mercenariat, cand guvernarea nu se afla in mainile lui? (sau e mai usor sa "dam" intr-unul, nu?)
    Nimeni nu se duce sa presteze "moca", iar "convingerile" fluctueaza functie de interese, este suficient sa privim pe scena politica si spectacolul este grandios.
    Mircea este un "cabotin" in ale vodevilului pe langa Boc, Urdea, Berceanu etc.
    "mascaricia" lui Badea nu-i a lui Badea!
    E a lui Berceanu, extaziat fiind ca a terminat o prapadita de sosea si a numit-o AUTOSTRADA!, recurgand repede dupa taierea panglicutei la evocarea lui Badea.
    Termenul "milog" sta bine in contextul de mai sus, mai cu seama ca este un citat.
    Cinste nu le face celor ce simuleaza guvernarea,: uite Bocul, nu e Bocul; uite-o Urdea, nu-i o Urdea.
    Probabil si de aceea se intampla ce se intampla in aceasta tara, pentru ca, in loc sa privim unde se intampla lucrurile, noi privim in afara, pentru a gasi cate o tinta culpabila de esecul si penibilul celor de la guvernare.
    Specific: nu sunt angajat politic si nici nu voi fi vreodata (nu am stofa).

    RăspundețiȘtergere
  7. Andreiule,
    Desigur ca traiesc pe lumea asta.:))

    Eu pledez pentru echidistanta si constiinta curata.
    Ca sa fii echidistant intr-o mascarada generala presupune independenta financiara. Ori "convingerile" sale fac bine buzunarului lui Voiculescu care de altfel i le si induce. Cand l-o ataca si pe Voiculescu de la postul acela atunci am sa-l cred un tip moralmente curat si cu coloana vertebrala. Pana atunci pentru mine este una dintre constiintele cumparate.
    I-am scris odata lui Huidu, invitandu-l sa dea pe post adevarata "scarba" care i s-a facut de politica romaneasca, pe blogul sau. Sa aiba public la tv opiniile de separeu, sa creeze curent de opinie, sa coaguleze energii si sa miste in sensul bun caruta impotmolita. Evident asumandu-si riscul de a-si pierde painea. Mi-a raspuns in doi peri. Acelasi lucru l-as invita si pe Badea sa faca si mai sunt si altii ca el. Spectacolul lui este distractiv dar manipulator.
    Presa independenta formatoare de opinie constructiva, n-ai sa vezi.
    Atunci de ce m-as entuziasma la mascaricismele lui Badea, (foarte bun de altfel ca one man show dar cu mesaje toxice pentru mintile infierbantate de circoteca politica), pentru ca musca doar dintr-unii? De ceilalti, camarila politico-economica a lui Voiculescu, care nu sunt cu nimic mai prejos decat cei pe care-i scuipa, nu i se da voie sa se atinga.

    Si vad ca de fapt ne-ntelegem: toti jurnalistii TV sunt vanduti, nu numai Badea. Si de-aia evit sa ma mai las intoxicat la tv.

    RăspundețiȘtergere
  8. Si pentru deliciul tau, Andreiule... caci stiu ca ai un dinte impotriva lui Oreste, pot sa-ti spun ca este fix la fel de oportunist si mercenar ca si Badea. Ca de-aia si sunt prieteni. Ceea ce desigur nu le stirbeste cu nimic calitatile intelectuale. :)

    RăspundețiȘtergere
  9. Emisiunea aia a lui "in gura presei", na ca m-am infierbantat si eu, as numi-o " 'zgura presei" sau "astazi scuip si maine ling" :)
    Stiu bine ce se-ntampla in presa pentru ca am lucrat in presa scrisa, e adevarat la marketing si publicitate dar cunosc fauna.

    RăspundețiȘtergere
  10. Danule, Danule, cum lasa omul empatiile, emotiile sa-i ghideze ratiunea.
    Nimeni nu spune (sau cred ca nimeni nu spune sau crede) ca Badea sau oricare alt jurnalist isi face profesia fara vreo influenta. NU ARE CUM!
    Este absurd sa-i ceri unui om sa fie echidistant, obiectiv, pentru ca nu are cum sa fie.
    NU EXISTA CONSTIINTE nepatate sau neinfluentate.
    Parc-am vorbi de fetii frumosi din basmele populare...
    e hilar.

    Ce ma intriga pe mine este ca romanul (specific romanului) nu priveste spre ceea ce-l afecteaza direct, ci priveste spre un om fara importanta.
    Ceea ce spune Badea, Nasu, Oreste etc. nu are un impact direct asupra vietii noastre decat in masura in care inghitim de la ei "pe nemestecate" (cum iti place tie sa spui).
    Ba mai mult, romanul are pretentia ca un angajat la o tv oarecare (nu nationala, ci comerciala) sa fie precum virgina.
    Si mai mult decat "ba mai mult", ii cere celui ce este angajat la un "mogul" sa vorbeasca de rau mogulul.
    Este pentru mine (sa folosesc o stereotipie jurnalistica) HALUCINANT!

    Daca Badea, Nasu, Oreste si altii precum ei sunt reprezinta armata mercenara, ce sunt cei din guvern? Ce sunt cei care administreaza tara? Ce sunt cei care fac opozitie - adica ce sunt cei din clasa politica?

    Ce-mi pasa mie ce optiune are Badea?
    Imi pasa in masura in care un priministru, un ministru si alti politicieni se fac de cacao intr-un mod aproape hidos!
    Taie panglicute pentru 42 de kilometri de sosea (vai mama ei), o denumesc AUTOSTRADA, iar dupa satisfactia taierii panglicutei se reped sa-i ceara lui Badea sa-si aplice penele pe fund!

    Acesta este vodevilul, aceasta este marea MASCAREALA.

    RăspundețiȘtergere
  11. Danule, iaca nu am niciun deliciu, dupa cum nu am un "dinte" impotriva lui Oreste.
    Imi exprim opinia, ca simplu om.
    Oreste - un proiect frumos, esuat la fel de frumos.
    E problema lor, nu si a mea.
    Problema SI A MEA, sunt mascaricii de la putere, cei care fac mascarada, cei care cheltuie banii de-avalama, punand giruri peste giruri in spinarea noastra.
    Nu Badea este cel care guverneaza prost, NU Badea este cel care da legi de-a-n p...., etc.

    RăspundețiȘtergere
  12. Danule, fiecare are dreptul sa-si aleaga ce-si doreste, divertismentul care-l satisface etc.; insa toti trebuie sa privim inspre guvernanti, nu inspre cei care fac comedie cu si despre guvernanti.
    Intr-o tara normala, subiectul acestui dialog nu ar fi fost Badea ci miculmare Boc, Berceanu panglicuta de .... si suseaua de 42 de kilometri, careia i se spune AUTOSTRADA!
    Dar noi suntem latini, nu?

    RăspundețiȘtergere
  13. Am recitit ceea ce ai scris, iar asta mi s-a parut "geniala":
    "Cand l-o ataca si pe Voiculescu de la postul acela atunci am sa-l cred un tip moralmente curat si cu coloana vertebrala"

    Tu, la locul unde muncesti, il ataci pe seful tau? In care loc din lumea aceasta, seful este atacat de catre subalterni?
    miculmare Boc il ataca pe Zeus?

    P.s. - Voiculescu este la guvernare si nu stiu eu?

    RăspundețiȘtergere
  14. Andrei Radu,
    Am o problema. O fi bine, o fi rau... N-am sef! :)
    Serios!

    RăspundețiȘtergere
  15. Danule, bagam mana-n foc ca acesta va fi raspunsul.
    Pe vremea lui Pingelica ai avut sefi, sau memoria este selectiva?
    Si daca trebuie sa extrapolam, atingand zone sensibile chiar in zona in care activezi tu, o putem face lejer, demonstrandu-ti ca te-ai refugiat dupa un raspuns convenabil.

    RăspundețiȘtergere
  16. Sau putem evita "contrele", de vrei, intorcand intrebarea: subalternii te ataca? (vand la valoare reala, sau la cea umflata?)

    RăspundețiȘtergere
  17. N-am subalterni Sunt un fel de freelancer. Spun un fel deoarece am o agentie de publicitate de buzunar. Ma rog, n-are importanta. Important este ca sunt de capul meu. Inca! Pe vremea impuscatului nu misca nimeni in front... comparatia pica. Aveam un program tv cu doua ore de marete realizari. Unul ca Mircea Badea ori ar fi stat in parnaie, ori la ospiciu. Asta era situatia tuturor...

    RăspundețiȘtergere
  18. Intre timp, am editat post-ul si am introdus un video ce nu va fi sters pe motiv ca-ncalca nu stiu ce drepturi de autor. Legat de comentariul da Dan, cel in care mi te adresai, voi incerca sa ma justific intr-un alt post, cand o sa am ceva mai mult timp.

    RăspundețiȘtergere