4 luni, 3 saptamâni si 2 zile

http://t2.gstatic.com/images?q=tbn:Ej0yFJ5BarbV3M:http://agenda.liternet.ro/imagini04/4luni3saptamanisi2zile0.jpg


Filme Online

20 de comentarii:

  1. Neata copila,ai cam disparut in ultima vreme :)

    RăspundețiȘtergere
  2. si inca astept povestea ta de dragoste...;)

    RăspundețiȘtergere
  3. :) saptamana asta voi veni si cu ea,pacat ca am fost operat,si am moralul scazut....dar imi revin in 1-2 zile:)

    RăspundețiȘtergere
  4. Cu un dinte...nu pot nici sa mananc :(

    RăspundețiȘtergere
  5. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  6. :) scuze:P eram logat cu un alt cont,sper sa imi revin pana duminica

    RăspundețiȘtergere
  7. nu,dar mai am un cont blogger nefolosit pana acum,acolo pun filmele astea pe care le-am postat azi

    RăspundețiȘtergere
  8. Vezi acolo am sa pun codurile filmelor pe care le voi posta pe 100 Ro,ca trebuie sa folosesc un iframe,astfel vor putea pune si altii filmele in blogul lor,le-am pus la dispozitie un cod html intelegi? pe contul meu,sunt atatea bloguri pe tabloul de comanda ca ma incurc,gandeste-te: blogurile adsense pentru cei care folosesc adsense pe 100 ro,plus blogul pentru widgetul de craciun,plus alte experimente de-ale mele,plus cateva care le-am ocupat pentru a avea eu numele de exemplu

    http://filme-online-ro.blogspot.com/

    sau

    http://index-d.blogspot.com/

    poate pe viitor fac ceva si cu ele,niciodata nu stii....apropo,inca nu ti-au confirmat contul adsense?

    RăspundețiȘtergere
  9. :) inteleg copilas.Nu,inca nu...si nici nu am completat bine,ca m'am grabit asa ca...e egal cu 0...si mi'e lene sa fac altu' si nici nu cred ca mai pot pe aceeasi adresa.Daca poti,pune tu in postarile mele adsense, nu ma supar:)

    RăspundețiȘtergere
  10. hm buna idee dar nu vreau sa para ca profit de postarile tale ....:)

    RăspundețiȘtergere
  11. :) ti le daruiesc de Mos Nicolae;) si tu imi trimiti in schimb un cadou micut prin posta:P (Nu e frumos sa refuzi o copila dragalasa;;) )

    RăspundețiȘtergere
  12. :) trimite-mi adresa ta pe webrolls@gmail.com ,dar cred ca e mai sigur daca iti spun ca doar de Mos Craciun iti voi trimite cadoul:)

    RăspundețiȘtergere