Un vis care mi-a facut dor de...!

Azi noapte am avut un vis. Probabil visul meu a fost influentat de un articol pe care l-am citit ieri, aici pe 100ro, mai exact articolul Undeva....peste cativa ani:) de Monica Olteanu. Visul meu era un vis lung si complex, si azi cand rasfoiam o revista si am vazut o poza despre un bebelus imediat mi-am adus aminte de acest fragment visat: eram tata. Da, aveam un bebelus. Si l-am vrut sa-l ridic, l-am ridicat, eram tare mandru de el (cred ca era baiat, nu mai retin) cum il priveam mi-am dat seama ce lucru extraordinar este sa-l tin in brate pe urmasul meu, micutul skorpion87. Era cel mai frumos sentiment din viata unui om. Nu-l pot descrie ce am simtit, si chiar erau sentimente uriase si super faine desi era doar in vis. Hmmm...si cum ma uitam la poza respectiva si cand mi-am adus aminte de visul meu, mi s-a facut dor sa fiu tata. Ce sentiment. Ciudat, fiindca mai multi colegi, fosti coleg de scoala deja au copii. Si mai ales asa tineri. Dar mi-am dat seama de un lucru: daca vrei sa ai copil, trebuie sa ai mai multi bani decat acuma, fiindca vrei sa-i oferi tot ce e mai bun si frumos pe lume, fiindca merita. El este urmasul tau, juniorul, si el este mandria ta! Eu nu sunt pregatit sa fiu tata, poate peste 8 ani. Dar nu stiu ce imi va aduce viitorul. Poate imi va aduce iubirea cea mare (in care nu mai cred si n-o mai caut (acuma)) stiti, jumatatea mea. Dar trebuie sa recunosc ca faptul sa fii tata este ceva de nedescris, ceva fantastic, ceva ce n-ai simtit niciodata in viata ta. In incheiere vreau sa va spun ca chiar daca era doar un vis, tot ce am simtit mi s-a parut foarte real, si era foarte frumos.

2 comentarii:

  1. nu are rost sa vorbesc despre vise, pnetru ca nu as temrina niciodata cred...
    visul tau...unul normal sa zicem...reactia in fata unui articol...reactie inconstienta..
    mi-a placut mult ideea cu MICUTUL SKORPION87:p
    si m-am infuriat...da, m-am infurait...pt ca nu mai crezi in iubire, in a-ti gasi jumatatea - toit avem o pereche si cu siguranta o sa apara exact cand trebuie, desi noua ni se pare ca simtitm ca avem mereu nevoie de EA sau El..toti suferim la un moment dat...cand suntem parasiti sau parasim...
    O sa fie bine, drag prieten de echipa!
    Ai incredere:)

    RăspundețiȘtergere
  2. mersi pentru cuvintele dragi... m-am gandit ca o sa-ti placa ideea cu micutul skorpion87 :P
    Poate ca va aparea perechea, si exact cum ai scris, "exact cand trebuie". Mersi draga prietena de echipa:)

    RăspundețiȘtergere