Undeva....peste cativa ani:)

Undeva...Peste vreo 8 sau 10 ani ma vad fericita. Ma vad trezinudu-ma dimineata bine dispusa, in suridna muzica isi plimba versurile prin dormitorul nostru...iar el pregateste cafeaua la ibirc care miroase frumos...cei mici se trezesc si vin peste mine in pat, mangaindu-mi fata cu manutele lor mici de copii minunati...

In timp ce el pregateste micul dejun pentru toti patru, mergem si ne spalam fetele si manutele, apoi pregatim hainutele pentru gradinita...in timp ce ei se imbraca eu merg si fac dusul.

Luam micul dejun...asta e cel mai frumos moment al unei zile, in care toti suntem bine dispusi, somnorosi si cu chef de viata. Ador florile de pe masa din bucatarie care miros superb...

Dupa aproximativ o ora, ne luam la revedere, le pup pe cele mai importante persoane din viata mea si singurele la care ma gandesc mereu. Imi verific telefoanele si apoi ma duc sa ma imbarc repede pentru ca sunt in criza de timp! Ma machiez repede si in timp ce dau ultimele indicatii imi finalizez toate treburile pe care le fac in fiecare dimineata in baie, in acesti timp, ei au plecat...i duce el la gradinita si scoala, ca de obicei!:)

Imi iau geanta si tot ce am nevoie, incui usa si plec spre serviciu la fel de fericita cum m-am trezit. Sunt sefa unei reviste pentru tineri si conduc o echipa de tineri entuziasmati si cu o pofta nebuna de viata...asta ma face sa-mi dau seama ca indiferent de ce varsta as avea e minunat sa ramai tanar si mai ales sa stii sa le iei pe toate asa cum vin. Sunt multumita si vesela pentru ca ador ceea ce fac...Apoi dupa ce ma duc la redactie si rezolv ce e de rezolvat acolo, plec la cabinet pentru ca ma asteapata doi pacienti...acolo incerc sa fiu responsabila si sa-mi dau seama ca unii oameni au probleme si ca au nevoie de mine, dau tot ce pot si ma bucur cand cineva iese din cabinetul meu putin mai "altfel" decat a pasit la intrare!

Apoi fug repede spre gradinita si scoala, sa-mi iau gazutele la masa, luam pranzul impreuna si mai povestim de ce vom face in weekend si apoi isi spun nemultumirile lor in legatura cu colegii. Trecem peste toate astea pentru ca deja suntem mari si intelegem. Il sunam pe tata sa ii amintim ca il iubim toti si ca ne e dor de el. Ii duc repede la un after school unde stau cand eu si tati suntem la munca...acolo stau cam 4 ore zilnic. Nu ne convine situatia, dar ne descurcam.

Dupa ce ii pup, fug spre cabinet unde am alte sedinte pana seara la 18. La 17 el se duce si ii ia de la after school. Acasa le verifica temele, daca totul e in ordine stau impreuna si asta imi place enorm. In conditii normale la 19 si eu ajung acasa, si suntem toti impreuna, dar in seara asta am intalnire cu fetele asa ca nu stiu la cat voi ajunge acasa. Cand termin la cabinet, il sun pe tati si ii amintesc ca trebuie sa le citeasca povestea de seara, sa faca rugaciunea si sa nu uite sa-si spele dintisorii si ca nu stiu cand ajung! Totul e in ordine!

Ma vad cu fetele, ne lipsesc intalnire din studentie si cand ne vedem nu ne mai ajunge timpul sa ne povestim viata si evenimentele, sa radem ca nebunele. Ne vedem la un restaurant si evident ca nu-mi tradez dorintele si imi iau la capitolul bautura, cappy de piersici. Incepem sa povestim, nu mai terminam, ne povestim viata noastra grabita dar frumoasa, vorbim despre cei mici si despre ce carti am mai citit. Intr-un final ne despartim, desi fiecare am mai fi stat cel putin cateva ore in plus si promitem sa ne vedem curand. Ne pupam, ne imbratisam si ne despartim!

Ajung acasa. Intru incet. Il gasesc cu telecomanda langa el, pus pe vesnicul discovery, iar el doarme, ghemuit pe canapea. Cu siguranta ma astepta, pentru ca niciodata nu pleaca la culcare cand eu nu sunt acasa, pur si simplu nu poate si imi placea la nebunie acest aspect la el! Il pup pe frunte. Era rece. Il trezesc si il rog sa mearga sa se schimbe si sa doarma in patul nostru!

Ma duc la cei mici - viseaza frumos, ii privesc putin, ma bucur ca sunt sanatosi si frumosi, ii pup pe frunte...si le las scris frumos pe noptiera: "Desi am intarziat, am trecut pe la voi si v-am pupat! Mama".

Apoi ma schimb, ma demachiez, imi spal dintii si ma duc in dormitor.

Sting veioza, el se trezeste...ma saruta.....

............................................................................

Urmeaza maine!:)

6 comentarii:

  1. Welcome back Monica :) :D
    Apropo, imi place articolul! Mi-ai facut "pofta" de familie :P dar oricum, este un articol reusit si astept partea a 2-a :)

    RăspundețiȘtergere
  2. partea a doua.......realitatea ....o sa o afli peste 8-10 ani:))....pffff dar asa o sa fie ca merit ce -i mai bun...NARCISISTA DIN MINE.....glumeam:P:P:P

    RăspundețiȘtergere
  3. Articolul tau chiar m-a facut sa zbor cu gandurile,si sa visez,sa ma transpun intr-o familie ideala si fericita:)--foarte frumos!

    RăspundețiȘtergere
  4. mmm,destul de domestic viitor...eu ma lupatam cu multe himere inca la douzeci si ceva de ani.dar procent mare din viata mea actuala decurge cam asa cum descrii tu.chiar acum baietelul meu m-a imbratisat,spunindu-mi :iubita mea mamica...
    ........................................
    asa ca astept continuarea!

    RăspundețiȘtergere