Vita incerta, mors certissima

Eu îţi car sicriul,
Prin noapte şi zi
Spre graniţa dintre a fi ...
Şi a muri.
De mult îţi car sicriul
Prin ploaie şi vânt,
Urmărit de al corbului cânt,
Pe un drum mortul şi viul ...
Eu îţi car sicriul
Spre cimintir,
Mormânt de martir
Ţi-e pregătit,
Mă învăluieşte târziul,
Ajuns lângă groapa ta
Te cobor în pământul proaspăt ...
A trecut de mult vara.
Dar spune-mi acum,
Ce fac cu libertatea?

Ţi-am cărat sicriul.

http://paranoid-man.deviantart.com/art/Vita-incerta-mors-certissima-144916984

16 comentarii:

  1. foarte artistic,Paranoia Man:)ar trebuie sa scrii o carte.Cine stie,peste cativa ani,copiii vor da examene din Paranoia,nu Eminescu ;))

    RăspundețiȘtergere
  2. /:) Eu sper să am destulă inspiraţie să scot carte. Dar nu o voi publica sub numele de Paranoid Man. Ăsta este alter-ego-ul meu eroic.

    RăspundețiȘtergere
  3. eroic:))))...prima data am citi erotic:))

    RăspundețiȘtergere
  4. Presupun că ar fi de-a dreptu penal ca prietena mea în momentele eroice să urle: Da, Paranoidule, da, da, da ... ;;)

    RăspundețiȘtergere
  5. a OK,am inteles ;)mie ce alter-ego eroic mi s'ar potrivi?

    RăspundețiȘtergere
  6. Ce wonder women lipseşte? Să vedem... Critic Woman to ză rescue!!!...

    RăspundețiȘtergere
  7. Paranoia erotic,ai impresia impresionara ca eu cumba criticesc pe careva?

    RăspundețiȘtergere
  8. Aia cu nu e la Personajele negative. Că la ele Paranoid Man le pedepseşte.

    RăspundețiȘtergere
  9. in traducere din paranoia pe pamant,zisasi cumva faptul dulce ca Critic Woman e buna,deci eu sunt buna?;;)

    RăspundețiȘtergere
  10. Nu mă pot pronunţa. Ai fost sarcastică cu nasul meu, aşa că poate nu eşti tot timpul bună. :P Dar să zicem că 99% din timp eşti bună.

    RăspundețiȘtergere
  11. multumesc frumos:)tu la inceput nu'mi pareai prea bun,dar acum imi pari:)

    RăspundețiȘtergere
  12. adică? :-s :-< I'm one of the good guys. Paranoizii sunt mai atenţi la detalii ;;)

    RăspundețiȘtergere