Accident in fata mea!

Intr-o noapte mergeam la un prieten cu masina. Eu n-aveam chef de nimic, "cheful meu" a disparut o data ce cativa prieteni din gashca au plecat acasa pe la ora 22-23, au plecat altundeva. Am plecat si noi dupa ora 24 (respectiv ora 00). Cum mergeam in oras cu vreo 55 km/h, a trecut pe langa noi un Audi A4 cu aprox. 75 km/h. El era pe banda din stanga. S-a distantat de noi cu vreo 10-15 m. Eu stateam in fata. Si dintr-o data am observat ca masina era in aer, se rostogolea de vreo 4 ori, se-nvartea si pufff pufff puffffff. Eu in acel moment am simtit ca creierul meu parca nu primeste aer, m-i se micsoreaza capul, simteam ceva durere, simteam ca parca visez, si imi venea sa-mi arunc capul. Eram shockat! Masina s-a lovit de bara unui semafor, l-a scos din pamant cu tot cu beton din jurul lui. Soferul parca nu avea pusa centura de siguranta si parca a zburat afara din masina. Dar n-a murit. S-a accidentat grav. Salvarea a ajuns foarte repede. Prietenul meu care conducea a spus la politisti ce a vazut. El a vazut tot, eu nu. Eu am vazut de la faza cand era deja in aer unde se rostogolea. Asta a fost primul accident pe care l-am vazut de atat de aproape. A fost teribil, a fost shockant!!!

7 comentarii: