pe cand incercam sa fac si eu o asociatie de bloggeri la fel ca 100 Ro- clipul I(dureaza numai 1 min si 13 secunde, restul e negura)

Povestea asociatiei: am gasit ideea stralucita de a crea o asociatie a blogurilor si nu am stat mult pe ganduri, am pus-o in aplicare. Dupa ce am strans 15 membri si am reusit sa alegem un nume a venit vacanta si cei mai multi dintre ei au renuntat...probabil ca trebuia sa caut si eu creo 100 de membrii ca poate asa reauseam ceva de genul 100 Ro.In concluzie felicitari lui Ferdinand ca a reusit ceva ce mie mi s-ar parea o munca olimpica. Bravo Ferdinad!!!

P.S. recunosc ca am m-am alaturat voua doar sa vad daca cineva are destul curaj sa continue ideea acestui blog. Se pare ca, pana acum totul r ok, mai putin calitatea blogului. Sper ca in viitor sa ne revenim. In momentul de fata tin si eu pasul cu ceilalti, ca sa nu raman mult in spate!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu