Cine ne conduce pe noi


MIAU!!!



Animalele care ne conduc. :D We're all living in Romania. The land of choice, Romania ...

20 de comentarii:

  1. in a treia poza...e buna tipa/tipu:))

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu o recunoşti? E Monica Geoană. Viitorul preşedinte al României.

    RăspundețiȘtergere
  3. @adniana hmm ma "incalzeste" :))

    RăspundețiȘtergere
  4. El, Gioană, este cel mai tare! Haios rău!

    RăspundețiȘtergere
  5. iepurii aiai zici ca's de la balamuc..:)))
    a treia poza...deja am lesiant de pe scaun cat m-a incitat....acum aflu ca-s si pe invers:)))))))

    RăspundețiȘtergere
  6. @Paranoid......ce zici tu de Monica.....nuu niciodata....numele meu nu va fi acolo...iar aia care mi-a copiat numele si e in politica...e o mamaliga:D


    :)))

    RăspundețiȘtergere
  7. Monica eu i-am dat numele. Mii de scuze. O să îi zic Mihaela. Cred că nue nicio Mihaela pe aici. Altfel îi zicem Miruna sau Mara.

    RăspundețiȘtergere
  8. Pentru că numele ei de fată e Mircea. Cum să îi zicem? Emilia?

    RăspundețiȘtergere
  9. orice altcega...lasa mai bine ii zicem MOTANOAICA e si cu M si e un nume superb ce o reprezinta:))))

    RăspundețiȘtergere
  10. Nu cred că Ferdinand are aşa coapse şi cupe la sutien. Aşa că ...

    RăspundețiȘtergere
  11. Ziceam că Ferdinand nu are măsurile Geoanei sau Motanoaicăi. Nu îi putem zice Ferdinand. E necorect faţă de Ferdinand al nostru.

    RăspundețiȘtergere
  12. Paranoid...adniana....il saluta dragut pe Feri...adica ii raspundea la mesajul lui de mai sus...nu ii punea nume lui ......pfff ce era sa mi iasa acum din gura:)))))

    RăspundețiȘtergere
  13. Ala era un mesaj pt ferdinand,acum vazui ca voi cautati si nume :)) atunci ii zicem Manoleta Cucuieta:)

    RăspundețiȘtergere
  14. :)) Monica,nu stim ce ne'am face fara tine:))

    RăspundețiȘtergere
  15. Scuze. Înţelesesem că ... Lasă ... :)) Problem solved.

    RăspundețiȘtergere
  16. Cu placere, dragilor....dar sa vorbesc mi-e cel mai drag:))))......

    RăspundețiȘtergere