Widgeturi pentru bloguri

M-am hotarat sa creez un widget util ,mai ales ca se apropie minunatele sarbatori de iarna.Poti integra sute (pana in decembrie vor fi sute) de videoclipuri si melodii de iarna,in blogul tau,doar copiind un singur cod html,ca si cum ai integra un videoclip youtube.

Vei avea toata atmosfera sarbatorilor pe blogul tau cu acest widget prezent in sidebar sau oriunde vrei.Va place?



Widget oferit de echipa 100 Ro


Adauga in blogul tau:



Filme online direct pe blogul tau

Copiaza codul in blogul tau!



8 comentarii:

  1. Nu îmi place ..., este exquisite! :) Da, foarte frumos, dar nu pățim nimic cu drepturi de autor? Dacă nu, poți să pui și din colindele lui Cargo, eu sunt înnebunită după Cargo! Dacă nu ai, rip eu câteva și ți le trimit!

    RăspundețiȘtergere
  2. @selena Noi nu vom pati nimic,videoclipurile sunt gazduite pe youtube;) mersi pentru recomandari,voi pune si colinde de cargo,si voi incerca pe viitor sa caut o solutie pentru a va permite si voua ,membrilor,sa adaugati videoclipuri.Mai astept recomandari si din partea celorlalti....

    RăspundețiȘtergere
  3. @selena imi spui te rog si numele colindelor care iti plac de la cargo?

    RăspundețiȘtergere
  4. Il imprumut si eu pentru blogul personal. Pot..pot?
    Sar'naaaa! Raman datoare :D

    RăspundețiȘtergere
  5. bucuria craciunului/ capra/ colinda aleasa/ dar cel mai mult îmi place cel din urma

    RăspundețiȘtergere
  6. multumesc pentru timbrulet, este delicios.

    RăspundețiȘtergere