Imi place





Urasc franceza din cauza profesorilor,imi place engleza si am invatat’o mai mult singura,din filme,seriale,desene si mai ales din muzica,ma tenteaza germana si chineza pentru ca suna ciudat si amuzant,…nu cred in prieteni din cauza fostilor prieteni,nu cred in dragoste de lunga durata,cu aceeasi pasiune si aceiasi fluturasi ca la inceput,din cauza dragostei actuale,dar cred intr’o dragoste bazata pe respect,incredere si fidelitate…cred in libertate,insa in libertatea cu limite..ma indragostesc repede,dar la fel de repede imi trece,de aceea nici nu imi bat capul…dar cand fluturasii ma tin mai mult de cateva zile,saptamani ,incep sa imi pun intrebari…la care gasesc raspunsuri,mai devreme sau mai tarziu… insa nu intotdeauna pe placul meu…sunt geloasa,daca observ ca se baga altcineva in fata mea si tu nu faci nimic,consider ca nu iti pasa si nu meriti,si cu toate ca ma doare,ma indepartez pentru ca nu vreau sa te sufoc,si nu vreau sa stau sa vad ca te comporti si vorbesti cu ea la fel,sau chiar mai bine decat o faceai cu mine…stiu sa ma retrag dinainte sa fiu gonita:) sunt sentimentala,stiu sa ascult,stiu sa ma prefac ca te ascult doar ca sa te simti mai bine(scopul conteaza)…imi place sa glumesc,insa aproape toate glumele mele au la baza un adevar (imi place sa spun adevarul in gluma,daca se prinde bine,daca nu ,e doar o gluma)…imi place sa cunosc oameni noi,dar nu oameni maimute,bufoni,sau alte specimene…imi place sa aflu mereu ceva nou,chiar daca este vorba doar de o masca de par…imi place sa am grija de mine,sa ma simt frumoasa chiar daca poate nu sunt intotdeauna…imi place ca oamenii sunt foarte usor de manevrat in ziua de azi,si sunt foarte putini cei pe care nu i’ai darama si influenta nici daca le’ai arunca un pietroi in cap…Imi place sa cred ca si tu ma placi…:)

14 comentarii:

  1. Parca ai scris gandurile mele...

    RăspundețiȘtergere
  2. ....si uite asa, dragi prieteni o cunoastem pe Adniana:)
    frumos, draga mea....ma regasesc in cuvintele tale:)

    RăspundețiȘtergere
  3. Şi pe cine am cunoscut până la urmă?

    RăspundețiȘtergere
  4. Paranoid,am scris mai sus. Catalin mersi:)

    RăspundețiȘtergere
  5. ....am cunoscut o persoana cu picioarele adanc infipte in realitate ;)

    RăspundețiȘtergere
  6. ei adniana ce cauti tu pe google? "cum ajungi pe 100ro?cauta ferdinand:)" :))

    RăspundețiȘtergere
  7. Am sa spun si eu ce-au spus altii, parca as citi o descriere a mea. Ah, franceza si profii astia naspa...

    RăspundețiȘtergere
  8. Dar adniana,in cazul in care in poza de mai sus nu esti tu,inca nu ne-ai prezentat nici o poza despre tine....sa vedem si noi cu cine avem de-a face ;)

    RăspundețiȘtergere