Teodora Iacob - Efect de Portocala

Teodora Iacob - Efect de portocala (beta version) from Emanuel Hardaut on Vimeo.


Piesa este cantata de Teodora Iacob, o tanara cantareata de Folk, nascuta la Targu-Mures, locuieste in Sighisoara, si isi termina studiile in Cluj-Napoca. Are 24 de ani, a participat la Folk You 2008, si are cateva piese foarte frumoase. Mie imi plac foarte mult piesele Teodorei, si de aceea am ales sa va arat si voua ultimul ei videoclip.


Regia, animatia, creatia grafica ii apartine lui Emanuel Hardaut, un talentat grafician, artist, web-designer, din Cluj-Napoca. El a fost cel care m-a "inspirat" sa fac si eu grafica, si dupa ceva munca si ceva carti citite, mult exercitii am ajuns si eu sa ma pot numi grafician (chiar daca eu fac asta doar ca un hobby). Felicitari Emanuel Hardaut pentru animatia acestui videoclip.

2 comentarii: