Ma adaptez si eu...

Sunt deja 7 zile de cand ma aflu in Tenerife. Este uimitor cat de repede ma pot obisnui cu locuri noi si stiluri noi de viata. Se zice ca odata cu varsta devii mai rigid, mai putin deschis la experiente noi... Dar eu nu ma regasesc aici. De ce trece vremea, de aceea sunt mai dornic sa testez, sa experimentez si sa depasesc noi praguri si mentalitati. Ma simt plin de viata si gata sa ma avant...

Am ajuns aici calatorind cu "Conserva Airlines", asa voi denumi eu de acum "Iberia Airlines". Conserva de oameni zburatori... Nu mai comentez. In prima zi am luat contact cu viata de aici. Palmieri, flori, verdeata, bananieri, multe pietre si mult soare. Am fost la plaja la Playa La Arena. M-am adaptat nisipului negru - ceva ce nu mai vazusem pana acum - si faptului ca nu aveam voie sa intram in apa, deoarece oceanul era tare agitat si curentii trageau spre larg.

A doua zi "am dat cu porcu'" toata ziua. Luni am fost sa vizitam Teide, faimosul vulcan care a si modificat relieful insulei de cateva ori prin eruptiile sale. Ultima eruptie a avut loc aproximativ acum 100 de ani si ii putem vedea urmele. Am admirat feluri de roci si pietre nemaivazute, care odata au fost lava incinsa ce se scurgea din munte catre mare...

Drumul a fost spectaculos si plin de farmec. Sus, la peste 3.000 m altitudine, am simtit ce inseamna "sa vrei niste aer"...

Din ce in ce mai bine!

Back to Dreams

2 comentarii:

  1. Traieste un adevarat pastel de iarna, cu valuri de ninsoare. Asculta-ti vocea sufletului, alunga frigul din el, fii deasupra linistei creata de dansul fulgilor de nea. Sarbatori fericite si un An Nou de poveste!

    RăspundețiȘtergere