Noblesse oblige


După cafeaua de dimineață mă reped cu înfrigurare la o pagină de știri să caut un breaking news, acest englezism răutăcios, ca și când nu ar ști să scrie ceva de genul ”de ultimă oră”, ”de ultim moment”, ”eveniment remarcabil”, ceva de genul acesta.
Din respect pentru milioanele de români care nu cunosc limba engleză, ar putea acești domni din presa vorbită să aibă puțină considerație pentru dumnealor, să nu le creeze sentimente de inferioritate. Mă rog, ei sunt mai pricepuți în ale slovelor decât a mea persoană, care în școală, timp de nouă ani de zile, s-a bălăcit printre cifre și formule.
Mă așteptam să citesc știrea de ultimă oră cum că domnul Băsescu și-a dat demisia și a renunțat la candidatura pentru un nou mandat prezidențial. Ne-ar fi scutit de timp pierdut într-o duminică, de mulți bani plătiți atâtor oameni care vin să și-o sacrifice pe 6 decembrie și, mai ales, de oprobiul lumii civilizate.
De asemenea, așteptam ca PDL-ul să se dezică de el, să îi ceară să renunțe la carnetul de membru de partid, altfel sunt complici la molestarea unui copil. Dezgustător.
Dar, tragicul, după cum scria cineva, legea pumnului, se pare, lucrează cel mai bine în România. Atâta timp cât în frunte se practică asemenea metode ce să mai zic despre niște sărmani pedestrași care de abia au terminat 8 clase dezlânate.
Urlă presa, urlă opoziția, însă delăsarea românului de rând îi face pe acești oportuniști să doarmă liniștiți în paturile lor. Dacă lumea nu iese în stradă să îi ceară demisia nici că se va sinchisi. Ne va prosti în continuare că filmul este trucat și va plăti un motociclist, care a jupuit un porc pentru a pune pe pielea lui cât mai multe capse strălucitoare, cu care a avut tăria de caracter să apară pe tribuna PDL-ului, să mă scuipe în ochi cu o minciună la fel de strălucitoare precum capsele în lumina reflectoarelor presei îngrozite și la fel de mirositoare ca pielea de porc decedat cu care și-a garnisit dubioasa statură.


2 comentarii:

  1. Fiecare om trebuie sa fie raspunzator pentru faptele sale, atat omul de rand, cat si presedintele. E strigator la cer ce se intampla. Am vazut ieri filmuletul, pe youtube, si am citit ingrozita comentarii ale celor care il pupau pe basescu in cur, cum ca filmul ar fi trucat, si trebuie sa fii imbecil sa crezi ca el chiar a lovit acel copil, si am vazut injurii adresate celor care spuneau ca chiar cred ca acea fapta a avut loc.
    Cum poate cineva pupa in fund un astfel de om degenerat? Nu au nici o rusine, nici el, nici echipa lui.

    RăspundețiȘtergere
  2. Exact, este strigător la cer, nu-mi vine să cred. Și eu mă simt jignită când mi se aruncă nisip în ochi cum că ar fi trucat! E imposibil, mai ales după ce am urmărit militarul din cadrul apropiat dreapta. Este evident că s-a întâmplat. Pe cuvânt de om cinstit că am cumpănit și am ascultat ambele părți. Trebuie să își dea demisia.

    RăspundețiȘtergere