Pentru domnul Anonim !

Iata un comentariu primit de la domnul Anonim,care este un om cu foarte multa scoala,deosebit de inteligent,si care ne iubeste foarte mult:

"Sincer? Daca tu scrii "mebrii", ma indoiesc profund ca esti persoana cea mai indicata sa conduca un asemenea proiect si sa implici atatia oameni. Dar se pare ca suntem in continuare condusi sau dirijati de oameni fara carte...

Succes!"

Pentru domnul Anonim cel destept,si aparent invidios: sa te vad pe tine trezindu-te in fiecare dimineata la ora 5,sa muncesti pana la ora 18-19 seara,dupa care pleci acasa,faci dus,mananci,si cand esti epuizat dupa o zi de munca,te pui in fata calculatorului sa incerci sa faci ceva creativ si frumos...si stai acolo pana la ora 00 sau 01...si dimineata incepi din nou.Crede-ma pe cuvant,dupa cateva zile in ritmul asta te epuizezi...de multe ori imi fortez vointa,si mintea,ca sa pot scrie ceva prin intermediul tastaturii..de multe ori mi se inchid ochii,si simt ca e greu sa stai si pe scaunul din fata calculatorului....asadar,domnul Anonim,te rog,incearca sa tii pasul cu mine cel putin 1 saptamana,si sa vedem cine face mai multe greseli gramaticale...Si da,intr-adevar recunosc,nu sunt om cu facultate,(nu ca nu as fi vrut),dar eu cred ca ma descurc binisor...parerea mea este ca fiecare dintre noi mai gresim,mai mult sau mai putin.Oricum,critica ta e binevenita,voi corecta greseala,dar dupa parerea ta nu suna mai bine? daca erai mai diplomat,si scriai fara sa condamni pe nimeni: Ai gresit la cuvantul "mebrii",se scrie "membri". Si macar se putea posta comentariul tau fara a te afisa ca fiind Anonim,ca nu iti facea nimeni nimic.Asta pentru a vedea ce proiecte marete conduce un om atat de inteligent,cu multa scoala,si care scrie perfect,fara nici o greseala,ca tine.Hmm cred ca esti vreo divinitate,ca doar aceia nu gresesc......
Oricum,orice critica de-a ta este binevenita si pe viitor,ea ne va ajuta foarte mult in privinta imbunatatirii scrisului corect de pe acest blog.Iti multumesc!

P.S. Eu nu conduc acest blog,noi conducem acest blog,fiecare membru are o opinie care poate fi decisiva cand vine vorba sa modificam ceva in privinta blogului,toate actiunile de pe blog se fac prin decizia majoritatii.

23 de comentarii:

  1. 100Ro, chill. Faptul că nu îşi pune un nume şi face comentari aiurea din spatele anonimatului arată lipsa de sânge din el. Critica unui anonim este egală cu 0, 0 barat. Nu vă mai faceţi sânge rău datorită românilor tupeişti.

    RăspundețiȘtergere
  2. pfff.daca domnul ANONIM ar vedea postarile mele cu multe litere mancate....DOMNULE ANONIM...r trebui sa citesti esentatextului, mesajul transmis..nu sa te iei dupa doua litere lipsa dintr un cuvant!...dute la mine si vezi articolul "De ce scriu"...o sa-ti bagi unghiile in gat sigur...
    spre deosebire de tine noi suntem curajosi...facem gresli si suntem deschisi sa le indreptam cu ajutorul colegilor...
    TE MAI ASTEPTAM SA NE CORECTEZI....

    RăspundețiȘtergere
  3. Propun să îl angajăm editor. :D Ce ziceţi?

    RăspundețiȘtergere
  4. Chiar ma bucur ca a criticat omul,din pacate nu am observat greseala pana acum,insa ma amuza faptul ca el se tine atat de perfect,dar nici macar identitatea nu ne-a dezvaluit-o,sa vedem ce il duce capul,sa ne demonstreze ce a facut el,ce fel om e,sau daca e OM. :)

    RăspundețiȘtergere
  5. :)) hai sa il invitam,serios,il facem conducatorul nostru :))

    RăspundețiȘtergere
  6. monica=))) Ferdinand..don't worry,we still like u....a lot:)

    RăspundețiȘtergere
  7. da......ar fi tare...postatrile mele ar fi fara litere mancate:))))...sunt repezita, uneori fara ochelari pe nas:)) si tot asa...:D

    RăspundețiȘtergere
  8. toţi suntem repeziţi. Bine că noi români suntem şi critici. Bine, tocmai eu vorbeam :-"

    RăspundețiȘtergere
  9. ptiuuu frate...deci e de groaza...tocami mesajul pt domnul ANONIM e cu litere mancate:))))
    Scuze domnule Anonim ....doar voriam sa fiu originala....daca as scrie corect nu as mai fi originala....dar sa stii ca la examene scriu corect...ca iau note mari, sau scriu aiurea dar profii iau ce scriu bine, nu cate litere am intr un cuvant:)))))))Mi-am mai facut un dusman...mor de curiozitate sa stiu cine esti?:))))

    Sigur am greseli sia cum, da mi-e lene sa ma intorc sa citesc ce am scris:)))))

    RăspundețiȘtergere
  10. de fapt ai 3 greşeli :)) Ca să îi iau pâinea de la gură a bietului anonim...

    RăspundețiȘtergere
  11. :)) domnul Anonim,am o sugestie pentru tine,si iti promit ca vei face o avere---angajeaza-te la Google translate,ca acolo cu siguranta au nevoie de oameni atat de capabili ca si tine,sa vezi acolo ce vei avea de corectat :P

    RăspundețiȘtergere
  12. =)) pentru google translate
    și subscriu la Paranoid Man să îl învestim editor, poate așa se va simți băgat în seamă.

    Să îl rog să mă analizeze și pe mine, un profil psihologic poate! Te rog, Nanonimul! :)

    RăspundețiȘtergere
  13. pfff acuma vad,am gresit si in articolul asta(am scris mebri in loc de membri),am corectat :)

    RăspundețiȘtergere
  14. "Dar se pare ca suntem in continuare condusi sau dirijati de oameni fara carte..."

    Ei, daca Ferdinand e fara carte, atunci asa suntem cu totii, pentru ca aici suntem egali. Criticile sunt binevenite, atata timp cat sunt facute cu bun simt si cu buna intentie.

    Dragi membri 100ro, vom mai avea critici de tot soiul dar asta nu trebuie sa ne opreasca. Din contra... :)

    RăspundețiȘtergere
  15. @grosso modo...normal ca nu ne vor opri...dimpotriva voi scrie si mai incurcat si cu multe litere macate...ca sa se umfle in pene...cat de destepti sunt ei si cat de ...suntem noi:)))...
    *isi formeaza o oglinda in care se vad doar cum vor ei..si atat

    RăspundețiȘtergere
  16. Il si vad pe Anonimu' cum apare cu liniarul sa ne dea peste degete :)))

    RăspundețiȘtergere