I missed you!

In sfarsit am revenit printre voi , dupa ce am lipsit azi de pe 100 Ro,insa din pacate nu am avut ce face,din cauza unei defectiuni tehnice, nu am avut electricitate pe cateva strazi, incepand de la ora 01 noaptea ,pana la ora 14. Azi noapte lucram la ceva important,si cand eram in forma totul se intuneca.....Si asa a tinut pana azi la amiaza.Dar nu e nici o problema , am revenit si ma apuc din nou de lucru:) sper sa termin azi ceea ce mi-am propus,si va voi prezenta ceva, prin care vom putea face un lucru bun pentru altii, si totodata ne va ajuta si la promovarea blogului.

23 de comentarii:

  1. atunci ce cauti acasa,sambata seara cand toata lumea se prelungeste prin toate partile?:)

    RăspundețiȘtergere
  2. Vă certaţi cu statul acasă? Adniana scoate-l în oraş ;;)

    RăspundețiȘtergere
  3. a,deci mai esti si tu pe-acasa....:P

    RăspundețiȘtergere
  4. PLOUA! nu'mi place sa ies afara cand ploua...ma deprima:)cu mici exceptii... si nu e frumos sa raspunzi la o intrebare printr'o intrebare unei fetite dragute:-<

    RăspundețiȘtergere
  5. :D de fapt trebuia sa ma duc la un vin cu niste prieteni,dar chiar n-am avut chef diseara... desi mi-e pofta de un vin cu cola ;)

    RăspundețiȘtergere
  6. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  7. Da. I prefer my red wine near my notebook.

    RăspundețiȘtergere
  8. desfa sticla,noi suntem aici cu paharele goale si asteptam sa ne servesti:)

    RăspundețiȘtergere
  9. :) cred ca imi faceti pofta si desfac si eu o sticla......

    RăspundețiȘtergere
  10. noi suntem prietenii tai, nu altii>:P

    RăspundețiȘtergere
  11. noi prietenii lui Feri sau voi ai mei? că oricum amăndoi dăm de băut.

    RăspundețiȘtergere
  12. :P normal,dar Paranoid bea,eu beau,si tu nu?

    RăspundețiȘtergere
  13. Ea vrea să bea dar poate nu are o sticlă. :P

    RăspundețiȘtergere
  14. spriţul îl fac doar cu apă, dar vinul cel mai bun e simplu.

    RăspundețiȘtergere