Goodbye my lover


Sunt plictisita…ma plictisesti cu vorbaria ta,te plictisesc cu tacerea mea.Daca tac atunci cand imi povestesti ce ai facut azi,inseamna ca nu vreau sa stiu.Nu ai nimic nou sa’mi spui,nu ma impresionezi cu nimic,esti acelasi ca intotdeauna.De asemenea daca tac,nu inseamna ca nu am nimic inteligent sa’ti spun,nicio replica,niciun raspuns care sa’ti taie vorba,pur si simplu nu meriti sa te impresionez cu ceva,nu meriti ceva bun,ceva care sa te faca sa ramai langa mine.Sunt sigura ca te vei considera superior,ca vei considera ca nu e cazul sa’ti bati capul cu mine,din moment ce eu nu’mi bat capul cu tine,dar nu ma intereseaza.Esti liber sa crezi ce vrei,nu conteaza ce le vei spune parintilor ,rudelor,prietenilor despre mine,eu stiu ca merit ceva mai bun.Oricum,orice altceva e mult mai bun decat tine.Chiar si amintirile par asa indepartate,in ceata…de abia le zaresc…parca nici nu au existat,parca sunt doar un vis frumos…De aceea cred ca ar trebui sa gasesc alt vis frumos,o noua speranta,o noua provocare…poate ma voi satura si de viitoarea,dar stiu ca pentru toate exista un motiv…stiu ca timpul le va rezolva pe toate,stiu ca toti vom suporta repercusiunile faptelor,cuvintelor noastre si nu imi este frica…sunt dispusa sa platesc pretul fericirii mele,dar nu sunt dispusa sa platesc pretul fericirii tale…. imi este frica sa mai raman langa tine,caci simt ca ma sting incet,incet …si alaturi de indiferenta mea..mai mult ca sigur vei gresi candva…prefer sa previn,decat sa vindec…incerc sa iti explic,dar esti asa de redus,de inchis in lumea ta asa mica,ingusta si retardata incat nu ai remediu…am incercat,am indurat,am plans,te’am facut sa plangi,nimic nu a mers…asa ca plec…inainte sa pleci tu...plec ,dar te voi iubi mereu...voi iubi amintirea frumoasa ce ne lega odata...


3 comentarii: