Chiar crezi ca este adevarat?


14 comentarii:

  1. Păcat că nu au filmat faza în care se transforma în Super Băse şi îl bate în stil Kung-fuii pe copil...

    RăspundețiȘtergere
  2. eu cred ca vroia sa'l mangaie,dar l'a vizitat un spasm:))

    RăspundețiȘtergere
  3. Posibil. Îl mângâia cu latu palmei...

    P.S. De fapt este latul, mă scuzaţi ...

    RăspundețiȘtergere
  4. Bravo, dar e pe you tube, cred că e o calitatea mai buna.

    RăspundețiȘtergere
  5. Oare de ce toata lumea e rea cu Base cand el defapt a vrut sa ajute. :))

    RăspundețiȘtergere
  6. tot timpul a vrut sa ajute.....pfff....iar ma revolt...

    RăspundețiȘtergere
  7. am vrut sa scriu calitate :) și mă refeream la o calitate mai bună deoarece se găsește înregistrarea originală

    RăspundețiȘtergere
  8. oricum,cred ca l-au ars pe Base cu videoclipul asta,oricat ar incerca ei sa explice si sa se scoata ..... (scrieti corect,Anonim man is watching us :P)

    RăspundețiȘtergere
  9. Anonim man sau woman :) nu stim unde se incadreaza:)

    RăspundețiȘtergere
  10. Eu sunt sigură că este adevărat, nu are cum să fie trucat, pe youtube copilul are un râset cam ciudat totuși, îmi pare handicapat, tragedia este că nu mă mai miră, după ce am observat comportamentul altora ca el. Tragic.

    RăspundețiȘtergere
  11. Legea pumnului în gură. Works best in Romania. ;)

    RăspundețiȘtergere