Mania "Banane in pijamale"

Cand eram prunc mic, ma uitam des la desene si una dintre preferatele mele erau "Banane in pijamale". Dar a trecut o vreme de cand nu le-am mai vazut. Si intr-o zi (in ziua de astazi) am fost la un magazin cu articole de imbracaminte, incaltaminte si cu jucarii. Si ghiciti ce jucarie am gasit? Da, exact! Le-am gasit pe personajele principale din desenele "Banane in pijamale". N-am ezitat nici o secunda sa le cumpar sau nu. Imediat le-am pus in cos si le-am cumparat. Dar nu sunt doar jucarii cu haine cusute pe ele. Nu. Le poti dezbraca, le poti face "The naked bananas" :)) Le poti dezbraca ca si cum tu te-ai dezbraca. Este fantastic. Awesome! Si m-au costat doar 16 lei.
Poze despre ele (scuze pentru proasta calitate al imaginii, au fost facute cu webcam tinut in mana):



La urma am incercat si eu pijamaua si mi-a fost buna :))


21 de comentarii:

  1. despre bananele in pijamale stiam...dar despre tine nuuu:PP(ultima poza):)))):P

    RăspundețiȘtergere
  2. Me, in Pijama, tra la la la la laaaaaa :)) :P

    RăspundețiȘtergere
  3. postarea ta magnifica mi'a amintit de melodia aia de la Valahia, Banana;)) "Monica,Skorpi mi'a furat banana,Noi te spunem lu ' mama" :))

    RăspundețiȘtergere
  4. :))Skorpi...da-i banana inapoi adnianei ca altfel nu te mai citim:)))

    RăspundețiȘtergere
  5. nu stiu de ce aparu de 2 ori comentariul meu genial,e vina lu' Ferdinand 100ro ,jur:))

    RăspundețiȘtergere
  6. mijto asta cu banane in pijamale.. eu nu stiam de ele.. in scimb stiam de alte cupluri din copilarie - lolek si bolek, hubba su bubba, stan si bran cu astia ma distram eu de fiecare data cand ii vedeam pe undeva pe la televizor sau prin vre-o revista

    RăspundețiȘtergere
  7. Skorpi...cum adica B! B2 sau mai ales BMe....acuma daca adniana alege BMe....ce faci te vinzi sau te daruiesti?????:)))))

    RăspundețiȘtergere
  8. Ma fac o surpriza de craciun pt ea :P :)) :))

    RăspundețiȘtergere
  9. dar nu pentru mine,ci pentru nepotelul meu ca si asa nu stiu ce sa'i daruiesc;))

    RăspundețiȘtergere
  10. :)) eu sunt de vina hmmm adniana? Nici eu nu am auzit ,sau nu mai tim minte desenele "banane in pijamale"....oricum sunt haioase de tot,si ce expresie happy au pe "coaja" :)

    RăspundețiȘtergere
  11. gata m-am suparat...cum adica "BMeee only for you"...eu cui raman....ca nu mi plac bananele fara identitate:((((

    RăspundețiȘtergere
  12. jtii ca eu impart totul cu tine,Monica:))

    RăspundețiȘtergere
  13. Salut! Mai ai jucariile? Daca da, le vinzi :)? Daca nu, unde crezi ca as putea gasi si eu? Multumesc!

    RăspundețiȘtergere