Povestiri din lumea mea


Azi voi incepe o serie de povesti din "lumea mea". De azi ma voi exprima si altfel decat prin posturi lungi si plictisitoare.

N-am putut sa adorm azi noapte, si stand si gandindu-ma la tot felu de nebunii, imi vine in minte poezia urmatoare, am scris-o repede pe telefon ca sa n-o uit cumva, pentru ca vroiam sa o si desenez de dimineata.

Intr-o zi intunecata
Sub un nor trecea un fulger
Si sub fulger ce sa treaca ?
Trecea apa-nvolburata

Tot curent din nor trecea
Fulger apa curenta
Pestii toti pe rand murea !

alexandru hategan, fulger, nori, ploaie, zi, intunecat, Funny,  desen, pestii, pesti, rau, curent,Poezii

Mulutmesc lui cerculet pentru inspiratie.

3 comentarii:

  1. multumesc. Mie mi-a placut ca am reusit sa adorm linistit ca nu voi uita poezia pana dimineata :) si iat-o aici

    RăspundețiȘtergere
  2. =)) putea să fie mai mult decât atât, începutul este extrem de promițător.

    RăspundețiȘtergere