Japonezii și Ajax

Dacă aș fi un Merlin și aș putea conversa cu cineva din epoci trecute, fantome ar spune unii, aș sări repede să mă laud cu celulare, cu calculatoare, cu japonezii și cu Ajax.Nu cred că este gospodină care să nu aprecieze noile produse de curățat, care ne salvează de disperarea cauzată de un tuci plin de grăsime sau de un aragaz asemănător, atât de eficiente sunt.
Însă, însă, fericirea noastră deplină este și mai aproape. Mai deunăzi japonezii ne-au arătat ce pot face pentru noi: robot care să ajute la treburile casnice. Și când scriu robot mă refer la unul ca cel din Star Wars, C-3PO, un android.Toate bune, numai că, o năzuroasă, cum sunt eu, se va repezi, din nou, ca pentru lumea viitoare ea să aibă doi roboți androizi care să o ajute: unul va trebui, neapărat, să șteargă faianța, neapărat, să aibă înfățișarea și vocea cu replici gen Danny De Vito. Pentru că treburile casei nu se termină la bucătărie sau baie, va trebui să mă mai gândesc la un android look alike ..., cu cine mă mai gândesc.
Cred că viitorul nostru fericit, al ambelor sexe, este aproape. Poate vom construi și președintele perfect: frumos ca Tăriceanu, diplomat ca Năstase și Adrian, inteligent ca domnul Brucan și cinstit ca domnul Băsescu.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu