Fete dulci imi rad in gluma.

Cand cu pasii mei alergici
La ce este in asta lume
Ies sa vad culoarea marii..
Fete dulci imi rad in gluma...

Toate cred ca-s inginer
Dupa hainele purtate
Si ar vrea sa le vorbesc
Despre gandurile-mi toate

Cand le spun ca sunt poet
Si ca marea ma incanta,
Ca nu am un tel in viata
Care sa ma reprezinta...

Ma studiaza pe sub gene,
Si le pare rau c-au stat!
Timpul lor sa-l iroseasca,
Cu un om,banal,pribeag...

Iar de timpul,ne-intalneste
Alte dati din intamplari...
Ma intreaba,ce-am mai scris?
Asa in treacat,ca urmari...

Ca-ci femeia e femeie
Vrea sa aiba ''impliniri'',
Si isi cauta iubitul,
Dupa straie si chimir

Si nu stiu sa pretuiasca
Ce e simplu si curat,
Vor barbati,cu straie multe
Si serviciu interesant.

Si cu pasii mei alergici
La ce este in asta lume
Ies sa vad culoarea marii..
Fete dulci imi rad in gluma...

(Autor omul de pe strada 24 noiembrie 2009-12:55)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu