A fi sau a nu fi?

Cu campaniile astea politice nu mai poti arunca un ochi in jur fara sa dai de cate un afis colorat strident, de o hoarda de tineri care nu stiu pentru ce se manifesta, de chestionare peste chestionare si intrebarea (retorica evident) "Cu cine votezi?". Si vesnicele ziare de partid pe care nici nu am curajul sa le deschid.
Azi, mergand pe strada am avut "onoarea" de a ma trezit in fata cu un ziar de gen. Generoasa din fire (si modesta) si stiind ca oamenii astia castiga un ban pe statul in frig si datul din maini am luat ziarul din mers, am zambit si am multumit. Nu am obicieiul sa refuz. Nu mica mi-a fost mirarea sa realizez ca specimenul pe care il tineam in mana nu era vesnicul ziar distribuit seara ci unul de la un partid (sa ma rugati sa va spun care si nu stiu). Defapt ce zic eu ziar? O singura coala. Nu stiu nici despre ce era vorba, oripilata fiind de imaginile zarite la o prima evaluare. L-am inchis repede si l-am pliat cu gandul sa-l bag in primul tomberon (si in alta parte daca mi s-ar fi oferit orificiul) la o distanta rezonabila astfel incat sa nu vada cei de la care l-am primit. Si mergand asa cu el in mana si uitandu-ma dupa un cos am avut o revelatie.
Defapt oamenii astia creeaza un adevarat test de bun simt pe care poate multi ii trec. Daca esti interesat de subiect si citesti articolele, e ok. Dar ce faci cu ziarul ala dupa? Unde il depozitezi (stii ca va ajunge una cu pamantul :) )? Ce grad de auto-control si bun simt ai astfel incat desi te-a calcat pe nervi/oripilat/orbit/ametit/lovit/revoltat/multumit/scarbit sa il mai poti parasi pe nefericit intr-un tomberon?



Asa ca data viitoare cand mai primesti o hartie care ti-e indiferenta, draga cititorule...pune-ti intrebarea...unde o arunci?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu