Top 5 kisses from Twilight/New Moon

Pentru fani.

Vizionare placuta!




O parere,ceva?

4 comentarii:

  1. L-aş putea încadra destul de uşor filmu' ăsta în topu' deceptiilor sfârşitului de 2009. Film prost, poveste idioată... şi acu' apare un top 5 al săruturilor din film. :-j

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce mai faci Emme?
    Cum te descurci cu şcoala?
    Care mai este viaţa ta?
    Numai bine îţi doresc şi ai grijă cu sărutările...:)

    RăspundețiȘtergere
  3. @Adelin: Parerea ta. Eu am citit cele 4 carti si nu regret. Iar filmul sunt deacord cu tine regizorul a distus toata frumusetea povestii. Citeste cartile si ai sa vezi ca o sa itxi placa si tie. O zi buna!

    @hera mariana: fac foarte bine, sunt mai libera si gandesc mai limpede. Am trecut pentre o perioada grea, dar acum am revenit cu forte noi.
    La scoala.. ma pregatesc pentru vineri ca dau teza la romana. In rest bine la scoala.
    Sunt fericita, pur si simplu. Nu am cuvinte.
    Si eu iti doresc tot binele din lume. O sa am grija. Promit. O zi buna! pupici:x

    RăspundețiȘtergere
  4. Filmul asta e facut pentru boboci de liceu, in cel mai rau caz. Sunt de acord cu Adelin, o prostie monumentala. Si cartea la fel, aia nu e literatura.

    RăspundețiȘtergere