Teo (Cafe Deko) Show Stand Up - Targu Mures la Club Jazz and Blues

Am fost azi la Teo (Cafe Deko), care a facut un Show de Stand Up in Targu Mures la Club Jazz and Blues


Am reusit sa ajungem la timp desi nu a inceput la timp :)) Ne-am asezat la masa si am asteptat sa radem.


La un moment dat a inceput dragul nostru Teo sa-si “spuna poezia”. Nu am ce zice, se stie baiatu’ dar... asa de tare a fost la faza cu bozgorii. Nu m-am putut abtine sa nu fac niste comentarii pe blog deoarece s-a luat de Dobrogeni ca cica ce “boala” au pe bozgori,cum le-a zis el, insa treaba sta in felu’ urmator. El este din Bucuresti si a venit aici, in Targu Mures, sa faca un stand up unde a mai zis si de unguri (la “shto” normal) si dup’aia a incercat sa o dreaga cu faptul ca bucurestenii nu au atata “boala” pe unguri cat au dobrogenii.


Asa tare e faza cand zice ca ce “boala” au Dobrogenii pe unguri cand, daca te duci in Bucuresti, astia mor pe unguri si asta in primul rand pentru ca in Bucuresti au ajuns mai multi unguri decat in Dobrogea sa locuiasca iar aici omu’ vine de obicei la plaja, soare si vin(cum a zis si el) si multa distractie. Si atunci vin si intreb: ce treaba au Dobrogenii cu ungurii? Ei merg acolo, beau, mananca, se bronzeaza si acasa dupaia. Mennek haza! Simplu!


OrIcum mi-a placut si daca o sa mai am ocazia (si sigur ca o sa o am) am sa mai merg la Show-rile lui Teo, pentru ca imi place sa rad si, mai ales, imi place sa rad la un stand up comedy de calitate, cu glume de calitate, sau “de cacat” – cum zicea Teo.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu