:: Clarificari

Titlu: Clarificari
Autor:: Odorica Ion
Articol: Vreau sa va spun de ce ma gasiti pe mine, pe diferite bloguri cu nume diferite.Am inceput sa scriu pe blogspot prima data si la publicitate era o org.din China careia ii erau incalcate drepturile omului(parca Fanglong sau asa ceva).Era acolo o melodie de 10 min. chinezeasca in limba lor cu instrumentele lor specifice. Si eu am pus mereu melodia aceea, de nu mai stiu cite ori. Echipa blogspot mi-au pus un gmail in care imi spuneau ca am accesat de prea multe ori acea postare si nu mai am dreptul niciodata la publicitate.Nu stiam niciodata ca se platea(imi facuse altcineva blogul).Dar m-am suparat, caci aveam peste 10 mii de cititori si totul mergea bine. Am incercat sa fac altul cu alt titlu, dar cind l-am accesat prima data am vazut ca si aici fiind numele meu era aceasi problema.El merge foarte bine si acum dar eram jignita in amorul propriu.In gmail echipa blogspot, imi scrisesera sa nu-i caut niciodata, de parca fuseseram casatoriti.Dar interesindu-ma am aflat ca totul este automat, de aceea nu am fost anuntata. Cind s-au facut un numar de accesari mi-au trimis gmailul si gata. Acum vazind ca iar sint blocata pe numele meu, am chemat pe cineva, caci eu nu ma pricepeam prea bine si am facut un blog pe Weblog, mergea cel mai bine aveam 14 mii cititori in citeva luni, si prieteni foarte multi care mi-au ramas si acum. Eram in sept.2009, cind s-a intrerupt, eu aveam locul 3oo din 42 de mii. Era blogul frumos cu arcada de transafiri roz.Eu am mai facut unul sa-l am de rezerva, ca nu se stie. Am chemat iar pe cineva si mi-a mai facut unul cu parola, sa scriu cind sint suparata, ceva ce nu voiam sa afle toata lumea. Dar chiar cind ziceam ca uite si romanii nostrii au facut o treaba nemaipomenita s-a intrerupt blogurile si au spus celor care se agitau ca nu se pierde nimic, nici articolele, nici cititorii. Dar dupa 4 luni cind s-a redeschis era ceva ce nu se poate spune, se pierduse-ra toti cititorii si toate articolele.
Nu se putea scrie cum trebuie si formatul era urit. Si eu scriu acum in orb niciodata nu stiu unde apare ce si cum dar am vazut ca sint la clasa boboc cu 3469 utilizatori din 2o313, procent 10,9.La apelurile mele spun ca au rezolvat si ca daca mai am probleme sa ii anunt.
Vazind ca nici aici nu merge treaba bine, m-am reintors la blogspot cu un nume nou Teodora Petrescu, numele de botez si al fam.tatalui meu si am redeschis inca 3 bloguri, asa sa fie acolo. Dar important este ca nu m-au mai reperat. La inceputuri, scriam pe fiecare blog alt articol dar, acum m-am lenevit caci am vazut ca, nu este nimic sigur. Pe 100.ro am intrat ca sa cunosc oameni noi, gindiri noi si socotind ca este un blog de elita. La trierea care s-a facut, credeam ca nu voi mai fi primita sa scriu, caci eu scriu din trecut ai aici sint multi tineri care vad lucrurile in roz, nu ca mine in gri, sau negru.
Acesta este motivul ca am atitea bloguri pe weblog 3, pe blogspot 5 si scriu si aici. Sint demobilizata caci eu am inceput sa scriu pentru familie, dar vazind ca oamenii sint interesati, am prins curaj, daca nu as putea sa scriu 7,8 art. pe zi, pot sa iau din urma si sa actualizez articole foarte interesante din istorie sau orice altceva, care au constituit o lectura placuta si interesanta(dupa comentariile lor) pentru cititorii de atunci.Dar cum nimic nu este sigur, las din comoditate la voia intimplarii totul caci, m-am agitat atita la inceput si ma straduiam, pe primul blog scriam 5-6 art pe zi, dar s-au dus toate, mai ales cele de pe weblog care erau cu adevarat oglinda mea.
Nu stiu cum s-a intimplat, am avut ghinion sau nu stiu ce, dar acesta este adevarul de am atitea bloguri. Daca as fi sigura as lasa numai unul cu 5 art pe zi.Un gind al meu a fost ca daca mai scriu pe 100.ro au altii grija sa nu dispara articolele, caci eu nu am reusit.Multe articole le-am desfiintat chiar eu, caci erau si anumiti domni din toata lumea care, se incingeau singuri si trebuia sa rup intr-un fel lantul, caci multumirile mele pentru gindurile bune nu erau deajuns. Atit am vrut sa va spun, nimic mai mult.Poate macar aici pe 100.ro vor fi mai bine pastrate articolele. Eu am scris mult, dar totul s-a risipit in toate vinturile. Daca de miine imi interziceti sa mai scriu, nu mai scriu si gata.
Capul sus, pieptul inainte !!! papapa
--
Visitor Ip: 85.186.214.25

11 comentarii:

  1. Complicat...Cred ca in final toti avem nevoie de un domeniu cumparat si de gazduire profesionala pentru nu a mai intampina astfel de dificultati.Ar trebui totusi sa existe un organ de protectie a consumatorilor si in spatiu virtual atata timp cat criminalitatea informatica a inceput sa fie pedepsita nu?

    RăspundețiȘtergere
  2. Multuimesc, este perfect adevarat. Credeam ca ma invinuieste cineva si nu voiam nici sa citesc. Totul a decurs din rau, in mai rau tot timpul incit am ajuns sa-mi schimb numele, adresa de gmail, ca o infractoare. Dar acest comentariu, mi-a aratat ca totusi este de inteles ce mi s-a intimplat. Poate oricine sa pateasca ca mine, fara nici o vina. Ghinion.
    Multumesc mult, inca odata pentru intelegere,

    Odorica

    RăspundețiȘtergere
  3. Saru'mana Odorica,

    Cum sa pleci? Pai eu ma tot intrebam de ce nu reclami statutul de autor pe 100Ro. Ca si Andrei de altfel. Pai presupun ca avem pe-aici cativa lenesi la scris, care ar dori cu draga inima sa iti cedeze locul. :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Asa da incurajare, caci eu vreau mereu sa scriu si imi zic ca, nu are rost ca tot se pierde totul.
    Mi-ai facut mare bucurie si mi-ai dat curaj. De cite ori ma apucam sa scriu, cu sirg pe un nou blog, era un fiasco. Nu mai raminea nimic.
    Multumesc,
    Odorica

    RăspundețiȘtergere
  5. Vreau sa ti ofer si eu un gand bun, draga mea!! Si eu am trecut prin clipe destul de grele acum un an, tot pe blogspot, nebunie curata! de aceea m am obisnuit sa salvez lucrarile, mai salveaza si alti prieteni ceea ce scriu si astfel am destul de multa siguranta.
    Oricum transfer studiile cu greutate pe un domeniu cumparat, are foarte mare dreptate A.G. Ar fi mare pacat sa pierzi cele scrise, sunt cutremuratoare multe dintre ele, mai ales pentru noi, cei care am trait multe dintre cele expuse de tine. Eu mi-as dori sa am timp sa impartasesc cu tine multe impresii, deocamdata comentez putin, pentru ca lucrez si eu mult. Dar... rabdare!! Fara tutun!! fumeaza Dan o tigara pentru noi !!!!
    Te imbratisez cu mult drag!! Pe curand!!

    RăspundețiȘtergere
  6. Multumesc pentru gindurile bune, dar cred ca mi-am facut-o cu mina mea ca mereu ziceam, cind reciteam din urma articolele de pe Weblog:"uite ce bine am scris articolele astea, ce cuvinte potrivite, nu as mai putea sa scriu asa bine despre subiectul acesta.
    Spun asta ca am abordat subiecte serioase ca Afacerea Skoda din perioada interbelica(despre coruptie), ma documentasem bine si imi povestise si cineva care lucrase in perioada aceea acolo si era bine informat cu dedesupturile. Acum nu mai tin minte nimic. Persoana aceea a murit de mult, dar cind am, scris articolele inca mai tineam minte multe lucruri interesante, dar acum le-am uitat pe toate. Si nu mai are rost sa mai aprofundez asa subiecte grele pentru ca, ai consum de energie mare. Acolo erau multi tineri din Bucuresti interesati, acum in general se vrea ceva mai poetic, mai primavaratec . Imi pare rau doar ca nu le-am pus ca acum de frica pe toate blogurile sa fii facut o suta, sa ramina macar pe citeva. Ce scrisesem acolo nu stia toata lumea. De aceea am abordat si M.L.(am scris si despre ei dar acestea sint recuperabile),sa-mi spuna ce nu este pe net, ceva secret, sa stiu numai eu si dvs.bineinteles. Dar nu am reusit sa-i corup pina acum.
    Multumesc pentru incurajare,

    Odorica

    RăspundețiȘtergere
  7. Si vreau sa mai spun ca la articole serioase, ai parte de comentarii serioase, documentate si combative.Am patit cu rachetele Katiusa.
    Iar in privinta barbatilor, care comenteaza pe internet in special cei din America de Sud, ei nu citesc articolele, dar scriu sloganuri foarte reusite, din poeziile lor sau romanele lor de dragoste,scriu atita pina te discrediteaza in ochii cititorilor, pina nu te mai ia nimeni in serios. Acestia zic pina la urma :"e ceva, ii da asta in bune, de-l zapaceste in halul asta". Dar totul este o bataie de joc, fara sa citeasca nimic, fara sa stie nimic, fara sa inteleaga nimic.
    Va doresc la toti o seara buna,
    Odorica

    RăspundețiȘtergere
  8. Sunt multi oameni seriosi care vor si altceva decat fluturasi. Mie nu mi+e frica de detractori, doar ma obosesc si de aceea nu ma mai bag pe comentarii, dar pt. ca am continuat cu curaj am vazut ca oamenii chiar vor sa stie, Odorica! Nu conteaza pe care loc esti, este o forma de a vedea daca se citeste, dar scrie si pentru 10 oameni, nu conteaza!!si nu sunt doar zece!!! Garantat.
    Mare pacat ca nu ai salvat articolele... Macar acum sa o faci.
    Eu nu am avut timp sa salvez articolele unui om fantastic, mare pacat ca nu mai scrie, oamenii se sperie de detractori... Si-a inchis blogul.. Mare pacat. In fine, asta este... Agresivitatea rupe multe suflete...
    Te asteptam cu mare drag!!!

    RăspundețiȘtergere
  9. Nu te descuraja sub nici o forma!! Priveste totul ca pe o neputinta a lor, asta este!! Este obositor, evita comentariile, mergi mai departe!! Scrie! Daca tu ai sufletul curat si impacat.. restul nu mai contează.
    Ar fi bine daca ti-ai face un ning. Si eu vreau sa mi fac mai prin toamna. Sunt foarte serioase retele ning, chiar daca mai sunt oarece problemute si pe acolo, dar se rezolva repede. Peste tot sunt problemute, de aceea trebuie salvat tot.
    Noapte buna si tie!!

    RăspundețiȘtergere
  10. Si eu sint de aceeasi parere, ca daca un om citeste trebuie sa scrii, chiar numai pentru el.
    Dar acum am obosit si cind vreau sa refac din memorie din articolele pe care le-am pierdut si erau art.documentare, am in fata ochilor mintii, un cearceaf alb. Trebuia sa le scriu macar la masina de scris, ca am. Totusi niciodata nu stiam pina unde merg si ce lucruri interesante gasesc si aflu. Scriam mai multe art.pentru acelas subiect.Dar acum nu mai am curaj sa ma mai injug, la ceva serios.
    Noapte buna, cu drag,
    Odorica

    RăspundețiȘtergere
  11. Ba, eu zic ca te pui pe munca, nu+ti dai seama ce munca grea am eu la serv., de raspundere, vin acasa si ma pun usurel la studiu, scriu, mai vorbesc, mai vad un serial, ma duc sa ma plimb, ma iau la tranta cu un munte din mai pana in octombrie!! Omamenii ma plimba, ma ajuta!! le multumesc din tot sufletul!! Caci daca oamenii vad ca pui suflet si nu te lasi impiedicat de cei care nu te inteleg, sa stii ca te ajuta!!
    doar sa vrei!!
    Pana duminica poate salvezi tot ce ai scris aici!!
    Hai, curaj, scumpa mea!! Bucura-te de toate darurile tale, foloseste-le, da lumii tot ce poti!!!
    De data asta, chiar Noapte buna!
    Si maine este o zi !!!!!

    RăspundețiȘtergere