:: Bine VanGasit!

Titlu: Bine VanGasit!
Autor:: VanGhelie
Articol: Din batrani se povesteste ca tot raul e spre bine. N-as baga mana in foc, da asa am ajuns io aici. Adica: un individ l-a jignit pe Dan Ioanitescu folosind pseudonumele meu. Josnic. Dar asa am ajuns sa fiu invitat sa scriu aici. "S-a meritat", cum ar spune geniala Mihaela Radulescu dar si toti fanii ei, de la mari ziaristi si mici fotbalisti, pana la otevisti de rand.

Cel mai sindicat ar fi sa ma prezint. Numele meu este Mar Ian VanGhelie. Intre mine si tizul meu e doar o legatura de cauzalitate. Prietenii îmi spun Ian. Fumez. Intens. Numai asa pot supravieţui pe meleagurile mioritice. Si mi-am pastrat cetatenia flamanda ca s-o pot roi din tara asta in momentu in care chiar o sa am chef de munca. Si n-am niciodată bani. Sau femei. Sau fericire. Presupunand ca in România poţi fi fericit, sper ca macar voi sa reusiti!

Mai multe gasiti pe blogul dedicat: http://vanghelieblog.wordpress.com/

Garantat VanGhelie !!!
--
Visitor Ip: 188.25.61.58

2 comentarii: