Tacere nocturna

poezie










In noapte.
Strain.
In mijlocul noptii
cand toate's
pe tarmuri neintalnite prea des.
Cand dorm si simturile din noi...
si chiar uita sa se faca simtite...
In noapte
se ascunde fiecare coltisor
al lumii, al visului, al clipei.


Cand ielele'si pregatesc
un ultim dans nebun
furand iubire, zambet
si viata.

Cand si Dumnezeu pare
sa se odihneasca
visul meu s-a trezit.
Si-a deschis pleoapa
ninsa de papadie
Visul...
suspinand ca un suflet
de copil.


Cauta sa se faca simtit.
Si intinzandu-si bratele te cere,
te vrea...
te are?

Inger dulce, drag si albastru
Stiu ca existi...dar?
iar m-am trezit mult...
mult prea tarziu!
Pentru a te vedea
pentru a-ti cere sa-mi dai viata
pentru a-ti cere ...
sa ramai...


Ia-ma de mana si du-ma
pe nori..
Du-ma in locul
unde nu este timp.
Si iar imi amintesc.
Sufar.
Sufar la fereastra neimplinirii
de dimineata,
in care visul
este gingas
si tu... esti aici.

Imi spui cuvinte
nerostite...
necreate...
necolorate...
care nu mai au dor si necunoastere
Cand iubesc nepatrunsul
sufletului tau.

11 comentarii:

  1. Frumos poem,patrunzator..
    cand l'am citit,simteam ca zbor
    cand l'am terminat,inca zburam..
    Si in Piatra Neamt ajungeam ;;)
    talentato:P

    RăspundețiȘtergere
  2. :)).....ai gresit ruta....la Piatra Neamt abia de sarbatori cred ca sunt:P...trebuia sa zbori la Bucuresti:P

    RăspundețiȘtergere
  3. ajung si acolo, stai linistita:))cand auzi vreun zgomot din dulapiorul tau cu hainute,sa stii ca nu e un soarece,sunt eu ,imi aleg tinuta de Revelion;))

    RăspundețiȘtergere
  4. :))..de revelion....:))ce tare ar fi:))....sa cunosc un om nou de revelion....pfffff...esti dragutza:P:D..si acum rosesc....pt k nu fac declaratii prea des:P

    RăspundețiȘtergere
  5. sunt draguta cu oamenii care merita;) si mie mi'ar placea un element nou de revelion...poate la anu',acum ma indoiesc:) dar draga Monica Olteanu,ai 100(ro) de oameni noi..cu toate ca vorbim doar cu 10 dintre ei :)))

    RăspundețiȘtergere
  6. daaa.....doar 10 dintre ei:))))))si iti dai seama doua zuze ca noi palavragesc pe blog...si asteapta comentariul de la cealalta:))

    RăspundețiȘtergere
  7. :))) observ ca doar noi suntem online sau poate mai e si altcineva,dar ne citeste din umbra.Shhh sa nu ne auda ca'l/ca o barfim :))

    RăspundețiȘtergere
  8. :))......mai sunt 2...k arata 4 online la mine:D

    RăspundețiȘtergere
  9. acum sunt 8......doamne nu suntem sanatoase:))....

    RăspundețiȘtergere