Mesaj întârziat

Mă bucur că avem de ales între doi comunişti. Cei cinci ani care vor urma o sa fie exact la fel sau poate la fel de buni. Eu am vontat pentru Remus Cernea. Vot irosit cică. Da, mai bine votam pe Antonescu ca toţi profesorii care mi-au contestat alegerea. Mă bucur că l-am votat pe Remus Cernea. După cum ne-a învăţat profa de istorie astăzi, am contestat puterea. Nu cu Antonescu, pe care toţi îl văd un salvator al României. Pentru mine, primi 6 candidaţi Nu sunt o speranţă pentru ţara asta. Nici Antonescu, nici Băselu, nici le petit con, nici Oprescu, Vadim sau BKL.

3 comentarii:

  1. Acum avem de ales intre un hot(basescu) si unu care la pupat in fund pe iliescu atatia ani:)) scuzati expresia

    RăspundețiȘtergere
  2. pfff....niciunul nu o sa faca nimic....
    Iar daca geoana o sa iasa presedinte asta e dictat de iliescu, securistul....pffff..iar ma revolt:(

    RăspundețiȘtergere