Eu...urata sau haioasa:P:P:P

Am fost serioasa prea mult, si in postarea despre mine am pus doar poze frumoase (zic eu ca sunt frumoase, ca sa ma laud - ca oricum sunt urata de la mama natura...dar haiii.....oricum am ochi frumosi:P:P:P:)))....sufar de mania:)))...va zic altadata....
hai sa va arat si cateva urate....:d...dar care ma reprezinta...ca si asa COPILASULE...nu mai este alint...este apelativ...:P:P:P





Sunt propria-mi OPERA DE ARTA:D....:))

>
...prima intalnire cu viciul....:))



nu m-am putut abtine...trebuia sa zambesc asa dragut...ca se intampla foarte rar.....adica aici zambesc...de obicei raddd:)))

Gata..ma fac de rusine prea mult:))....

5 comentarii:

  1. ce dragut..in prima poza semeni cu un catelus plouat care a mancat prea mult ketchup:)in a doua poza iti trebuia o tigara , nu un pix:))

    RăspundețiȘtergere
  2. nu aveam tigara:)).....in prima eram un clovn de hallween....dar altfel nu mi a iesit...ca eu nu sh sa desenez stiu doar sa mazgalesc....da mi-am batut un pic joc de mine:)))))

    RăspundețiȘtergere
  3. Funny:),ai personalitate nu zic,imi place cea de-a doua poza,cu pixul-tigara:)

    RăspundețiȘtergere