Despre oameni

Am venit de la scoala. Dezamagita... imi vine sa-mi fac bagajul si sa plec in lume. Oameni care dau educatie?! Hmm... au fost demult. Au mai ramas cativa care merita stimati. Profesori care nu stiu sa salute, dar dau educatie. Colegi care parasc ca nu ai ajuns la timp la ora, desi ai fost retinut tot de un coleg ce avea sa iti impartaseasca o problema. De ce? Ca au deschis elevii la care aveam ora usa la clasa respectivului profesor. Ce profesor esti tu, de nu poti stapani elevii?
Sunt dezgustata.
Vreau sa gasesc ceva care sa imi placa si sa fac cu placere. Invatamantul a fost placere perioada 2001-2006, cand am avut material pe care l-am putut educa. Acum, elevii sunt cumpliti.
Daca ma puteti ajuta cu un job care are legatura cu scrisul, anuntati-ma.
Multumesc.
Educatia se duce de rapa. Profesorii nu mai sunt de mult modele pentru elevi. Pacat. Imi amintesc cum invatam eu de rusine pentru profesori, apoi de drag pentru anumiti profesori. Cand imi doream sa redau romana pentru ca porfesoara de romana era un om minunat, frumos si bland si zambitor. Cum voiam sa devin profa de chimie pentru ca profesoara se imbraca modern si deosebit.
Acum, nu mai suntem oameni... e o atmosfera morbida incancelrarie. Bine... nu generalizez. Am avut nesansa de a descoperi si aceasta fata urata a cancelariei.... dupa 5 ani de invatamant si alti 3 in alte domenii. Trist! Dar atat de adevarat.

4 comentarii:

  1. imi pare rau....:(...dar haiii...ca vine vacanta>:D<

    RăspundețiȘtergere
  2. Am avut si eu experienta asta. Am plecat dezgustata de la scoala unde predam si fericita ca am gasit alt loc de munca. Si acum pastrez un gust amar cand ma gandesc la asta. Este o diferenta enorma de aducatie si implicit de comportament care difera de la an la an. Bineinteles, e tot mai rau.

    RăspundețiȘtergere
  3. Da,Monica... astept vacanta cum n-am asteptat-o nicicand. Am si elevi draguti... pe care chiar ii iubesc.Vreau sa ii "rasfat", sa le faco surpriza ceva, acum de Sarbatori...Dar colegii sunt... in fine.
    Multumesc Grosso MOdo.Credeam ca am eu halucinatii, ca mi se pare mie... dar, daca si tu spui asta, e ok. Sa-mi tii pumnii sa gasesc altceva. Va tin la curent oricum.
    Weekend minunat!

    RăspundețiȘtergere
  4. Iti doresc sa gasesti liniste si rabdare. Sunt sigura ca totul se va rezolva! :)

    RăspundețiȘtergere