Cele mai de pomina meserii !!!

Am sa va povestesc pe scurt ca sa nu va plictisesc,cum pentru mai putin de 1 euro la ora,poti sa faci o multime de chestii:Sa fii controlor RATC ai un salariu ce nu depaseste 700 lei+bonuri de masa si lucrezi 8 ore pe zi X 5 zile pe saptamana,o meserie tare nasoala zic eu,sa te certi cu lumea fara bilet in fiecare zi,apoi un anunt mare in telegraf suna cam asa:Angajam consultant in asigurari salariul 2000 de lei lunar,tentant pentru unii,numai ca salariul este doar teoretic,practic esti platit la comision din asigurarile care le inchei,ai o munca de teren iar clienti ii gasesti peste tot, zic ei, realitatea o vedeti voi pe teren,apoi agent de paza,(paznic pe romaneste) gasesti in ziar multe posturi libere,salariul este si aici intre 700 lei si 800 lei,nu va amagiti cand gasiti:angajam paznic cu 1200 lei,acel salariu este pentru un program de 12 cu 12,ar insemna ca timpul tau liber sa nu mai existe pt ca 7 zile din 7 nu vei face decat paza si somn iar 1200 lei lunar nu iti da aceasta motivatie.Apoi ai putea sa lucrezi la impartit pliante,aproape in orce ziar local gasesti astfel de anunturi pt impartit de pliante 3-4 ore zi pt cateva sute de mii,realitatea v-o spun si aici,acei sarlatani care dau anuntul in ziar cauta mereu oameni noi care nu muncesc decat o perioada apoi renunta,iar ei raman cu profitul pt ca nu iti dau banii decat la 2 saptamani care de fapt inseamna 1 luna,pt ca zic ei,trebuie sa ai 2 saptamani in avans lucrate ca sa iti ei banii din urma,e ca si cum ai lua avans lichidare si la urma cand pleci iti faci lichidarea si iti ei banii pe cele 2 saptamani in plus lucrate,numai ca ei au preluat sistemul doar in favoarea lor,pt ca lucrand la ei nu vei avea nici un act legal care sa ateste ca macar colaborezi cu ei.Iar plata per pliant distribuit in cutia postala e doar de 150 lei vechi ,tre sa faci cam 400 de cutii postale ca sa iti cumperi o shaorma la pranz care costa 6 lei,nu ai sa poti sa faci macar 200 mii pe zi daca nu arunci la gunoi macar jumatate din pliantele pe care le ei de la firma(apropo ai grija sa nu te vada supraveghetorul).Ar mai fi mult de povestit,ca agent imobiliar cu instruire gratuita,numai ca tranzactiile sunt rare pe criza asta,daca tot vrei sa te angajezi agent imobiliar iti dau un sfat:lucreaza pe cont propriu chiar si fara acte poti face tranzactii bune.Clientii nu te intreaba daca ai firma,te intreaba cat le ei comision,iar daca le zici ca le ei o suma modesta iti va suna telefonul intruna.Sunt meserii si mai interesante insa acolo locurile sunt limitate si ca sa obtii un post trebuie chiar sa te stradui.Eu am vrut sa prezint doar locurile de munca unde puteti intra foarte usor,fara prea mare bataie de cap dar si cu bani foarte putini.Imi place al naibi vb aia a lui Mircea Badea:''Traim in Romania si asta ne ocupa tot timpul''.Eu am o vorba proprie care suna cam asa:Am ajuns precum chinezii, sa muncim numai pentru mancare,si aia cu suta de grame.

Un comentariu:

  1. Tare asta cu agentu imobiliar. Am facut si eu pe agentu imobiliar de-am lipit afise in Targu-Mures, ca sa vadn un apartament, si daca n-amlipit si pana al combinat pe toti stalpii si am pus in posta la toata lumea, ce-i drept din 4-5000 de anunturi au sunat ceva oameni si intr-un final l-am vandut. Sincer nu as mai face chestia asta niciodata. A fost distractiv totusi, ca distribuiam cu prietenii si ne mai opream la o bere, ne intalneam cu celalalt grup si ne mai dadeau si ei anunturi cand se terminau... etc

    RăspundețiȘtergere