Buna Dimineatza,,,


Sunt cam matinal in dimineatza asta.....inseamna ca o sa am o zi lunga...deci, in conecinta o zi obositoare......si probabil asta o sa fie ultima postare pe saptamana asta...de fapt cred ca pana miercuri nu o sa mai postez......Imi trebuie o mini-vacanta...de care probabil o sa prtofit din plin....o sa dorm pana tarziu si alte chestii.....
Aseara...fara sa vreau, deviind de la o discutie mi-am adus aminte de cineva.....cineva drag mie desigur, asa ca nu prea m-am putut abtine sa intreb si alta persoana, o noua prietena, care este parerea ei despre comportamentul acelei persoane....de la asta ajungandu-se la o generalizare urmata de o serie de replici menite sa schimbe punctul de vedere al celuilalt.Probabil nu o sa intelegeti nimic din aceasta postare ( totusi, sa fim seriosi, e cam dimineatza si pentru mine)....dar ceea ce conteaza este ca aici pe blog poti gasi foarte multi prieteni, care s-ar putea, spre surprinderea ta, sa iti semene foarte mult, atat in comportament cat si in gandire.....Si uite ca o sa dispar si eu...cele 10 minute alocate blogului din dimineatza asta au cam expirat asa ca o sa ma fac nevazut....pentru cateva zile probabil:))

2 comentarii: