Aventuri


Dragi prieteni am revenit printre voi pentru cateva minute...scoala asta imi mananca tot timpul liber...(glumeam)...da tot n-am timp..si uite acum cu astea cateva zile libere m-am gandit sa mai fac o drumetie pe munte ca in zilele mele bune....Iubesc plimbarile, mai ales pe munte...insa nu singur....e prea plictisitor..nu ai cu cine sa impartasesti sentimentele pe care le traiesti cand vezi pentru prima data peisaje ce iti iau rasuflarea...asa ca m-am gandit sa intreb prietenii, si cum si voi sunteti prietenii mei m-am gandit sa va intreb si pe voi..in caz ca sunt doritori ma gasiti la mine pe blog (il luati de la profil)....NU o sa regretati...eu nu regret niciodata iesirile in aer liber....Si desigur, dupa fiecare aventura mereu sunt povesti, de cele mai multe ori povesti care te amuza si care te tin concentrat minute bune....momente care iti aduc mereu un zambet pe buze...momente pe care nu le poti uita prea repede si prea usor.....Mereu sunt povesti, si tot mereu, chiar daca nu sunt chiar asa frumoase o sa iti ramana in suflet...acele momente nu le poti inlocui cu nimic...Ultima data cand am mers m-am lovit pentru ca m-am speriat de cativa caini si am cazut, desigur mi-a rams un semn super mare care inca se mai poate vedea pe piciorul meu, insa asta nu conteaza...momentele urate nu conteaza....pentru ca momentele frumoase sunt mai multe si mai frumoase desigur:))...niciodata nu le va inlocui...

2 comentarii:

  1. si daca transformi fara sa vrei sau cu proprie stiinta momentele frumoase in momente urate?si persoanele cu care le impartaseai acum ti'ai devenit necunoscuti?ce faci atunci?:)

    RăspundețiȘtergere
  2. nu cred ca esti idiot sa schimbi niste momente frumoase cu unele urate....si o persoana ce ti-a fost prietena nu poate deveni o necunoscuta...daca nu crezi asta cauta-ma pe mail si o sa iti demonstrez

    RăspundețiȘtergere