Bancuri cu canibali....


Un canibal nu reusea sa doarma si se tot zvarcolea in pat. Il chinuiau gandurile: de ce traiesc eu pe pamant? Ce-am facut folositor pe lumea asta? Cum o sa-mi traiesc viata care mi-a mai ramas?
- De ce nu dormi? il intreba nevasta.
- Ma chinuiesc indoielile.
 - De cate ori ti-am spus sa nu mai mananci intelectuali la cina?


Doi canibali stau de vorba la bufet.
- De ce esti atat de fericit?
- Soacra-mea a disparut acum o saptamana...
- Hai sa fim seriosi! La noi nimeni nu dispare... totul se consuma!



- Am fost la vraci sa ma consulte pentru arsurile mele de la stomac, zise canibalul catre nevasta-sa.
- Si ce-a spus?
- Mi-a recomandat sa mananc in fiecare saptamana cate un pompier...



Un canibal veni noaptea tarziu acasa, clatinandu-se vizibil pe picioare. Nevasta-sa il lua in primire:
- La ora asta se vine? iar ai consumat un betiv!
Fiul capeteniei canibalilor vine la scoala deschisa de misionari


Fiul capeteniei canibalilor vine la scoala deschisa de misionari. De manuta tine un bebelus care de abia invatase sa mearga.
- Ce frumos ca l-ai adus si pe fratiorul tau la scoala, zice misionarul.
- Asta nu-i fratiorul meu, zice scolarul, este gustarea mea pentru pauza mare!...



I: Ce mananca canibalii Vinerea?
R: Pes... cari... pentru ca tin post...



Intre canibali:
- De ce mananci de la o vreme doar piei rosii?
- Pentru ca vraciul mi-a spus ca am prea putine globule rosii in sange.



Un avion se prabuseste deasupra junglei si supravietuiesc doar cele trei stewardese de la bord. In jungla ele sunt urmarite de un trib de canibali. Ca sa scape de acestia se urca intr-un pom iar canibalii se aseaza tacuti in jurul pomului. Dupa zile una dintre stewardese cade facandu-i-se rau de foame si este mancata de canibali.
Celelalte doua se apuca sa manance ceva frunze si dupa trei zile inca una cade si este mancata de canibali. A treia trece si la scoarta de copac si mai rezista trei zile dupa care cade si ea.
Morala : Rabdare de canibal sa ai ca femeia pica ea!...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu