Bancuri cu scotieni..



Doi scotieni în compartimentul unui tren:
- Stiti, sunt în voiaj de nunta, fac o calatorie în Italia, spune unul.
- Dar sotia dv. unde este? întreaba celalalt.
- A, pe sotie am lasat-o acasa, ea a mai fost maritata si a mai vazut Italia…

Un scotian condamnat la spanzuratoare, este vizitat de fiul sau;
- Fiule, vezi ca in spatele casei sunt ingropate 3 pungi cu bani: una pentru mama ta, una pentru tine si a treia o aduci aici.
- Dar ce faci tu cu banii?
- Ii dau la cel ce ma spanzura...
- Lasa-mi mie punga tata, ca te spanzur eu!

Un scotian comanda la restaurant un snitel.
 Gandindu-se sa opreasca jumatate de snitel pentru cina, ii spune chelnerului:− Te rog, sa-mi impachetezi bucata asta, am s-o duc acasa pisicutei mele !
Dupa putin timp, ospatarul se intoarce cu pachetelul.
− Cred ca pisicuta dumneavoastra va fi foarte fericita, domnule. Am pus langa snitel si un
 soarce mort !
 Care este ultima dorinţă a unui scoţian?
R: Ca familia să stingă toate luminile cât timp e lumânarea aprinsă.

După ce recunoşti un vapor scoţian?
Nu zboară pescăruşii deasupra lui…

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu