Bancuri...


Despre un domn parlamentar fost ministru care acum este prim ministru din  umbra, am auzit ca a devenit peltic dupa relatia cu multi ani in urma cu o doamna ministreasa gaina fosta partenera de cocos. Vai ce nenorocire, nu stiam ca se poate intampla asa ceva.
Ce v-am spus nu este banc,  este adevarat:))).

Pentru anul asta am o mare dorință: aș vrea pe cineva fidel, răbdător, iubitor, altruist și căruia să îi placă să mă asculte!
- Ia-ți un câine.

Pentru toate femeile care spun că toți bărbații sunt la fel:
- Cine v-a pus să-i încercați pe toți?

Femeile sunt ca fructele: fiecare are o formă, culoare, aromă și un gust unic. Problema este că bărbații preferă salata de fructe.

Când o femeie îți spune: Fă ce vrei! Să nu cumva să te pună dracu să faci ce vrei!!!

Femeia e cartea pe care ne-am dorit-o din vremea când eram băieți, din scoarță-n scoarță am citit-o, și tot suntem analfabeți!

Acum câțiva ani femeile găteau ca mama, acum beau ca tata!

Femeile sunt ca medaliile olimpice: trebuie să lupți pentru ele, apoi îți atârnă de gât o viață întreagă.

- Azi l-am văzut pe iubitul tău cu un OZN.
- Cu un OZN?
- Da, cu O Zdreanță Neindentificată!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu