Puterea interioara

 
Relaxare totală,azi nu fac nimic altceva, doar mă bucur că exist.
   Sunteţi de-acord cu mine că cel mai mare consum de energie este când încercăm să facem pe plac altora, ca să le câştigăm aprecierea?
 E normal să fim  flataţi de complimentele unora, sau să ne demoralizeze  critica lor. Dar nu văd bine  dorinţa obsesivă de a acţiona  în scopul obţinerii unei aprecieri şi să oferim în schimb timpul şi energia noastră ca să facem pe plac semenilor de la care vrem apreciere.Oameni aceştia   mi-au declanşat  anumite gânduri.

  Eu îmi văd  calităţile şi  părţile bune  şi am renunţat la ideea că trebuie să-i mulţumesc pe alţii în schimbul laudelor şi aprecierilor lor.
   Nimic din ce fac aceştia, nu îmi  poate modifică  starea interioară. Aşa că orice ar zice sau ar face altcineva pentru mine nu înseamnă mai nimic.

  Nimeni nu va  reuşi să între în mintea mea în afară de propriile mele gânduri.
   Nimeni nu va resi să mă facă să-mi  pierd bucuria de a trăi, Însă trebuie să-i mulţumesc şi pe ceilalţi, nu?
  Totuşi am ales să iau deciziile pe care le consider corecte, indiferent ce vor crede ceilalţi despre mine
   Mi-am zis că  mă mulţumesc să fiu fericit în modul meu, decât nefericit în modul altora.
   Drumul ales de alţii ,uneori nu pare a fi  cel mai potrivit , de ce să  regret că nu mi-am urmat propriile instincte!
br />

Recomandare "Articolul participă la  jocul "Buna dimineata soare"! Dacă doreşti să participi , IULISA îţi dă mai multe detalii!.


via: http://fewstuff.blogspot.ro 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu