Bancuri....


-Vecine, de ce imi furi plicurile din cutia postala?
-Dar nu le fur! Sunt facturi vecine. Le iau si ti le platesc.
-De ce?
 -Asa m-am inteles cu nevasta-ta.

+

-Mama, ce e ala un avort?
-Intreaba-l pe fratele tau.
-Dar nu am un frate...
-Acum pricepi?

+

O blondă la o secţie de poliţie :
- Am fost violată de un idiot!
- De ce spuneţi asta?
- A trebuit să-l ajut!

+

Premiul Nobel pentru Pace, a fost acordat Organizaţiei pentru Interzicerea Armelor Chimice. Mai multi oficiali ai Mc Donalds, s-au simțit lezați de aceasta decizie.....

+

Tata vrea la munte, mama vrea la mare. În sfârșit s-a hotărât că mergem la mare, iar tata are dreptul să ia schiurile cu el.

+

Multi oameni sunt in viata doar pentru ca este ilegal sa-i impusti !

+

I: Ce fac un barbat si o femeie noaptea intr-un spital de psihiatrie?
R: Se iubesc ca doi nebuni.

+

- Aseară m-am trezit, iar tu nu erai alături. Unde ai fost dragule?
- Dar tu unde te-ai trezit dragă?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu