Banc cu evrei...


Morris îi spune fiului său: "Vreau să te căsătorești cu o fată pe care o aleg eu."
Fiul răspunde:"Îmi pare rău, dar îmi voi alege singur mireasa."
Morris:"Bine, cum vrei, dar mă gândisem la fiica lui Bill Gates".
.Fiul: "Ok atunci, răspunsul meu este da."
Morris se duce apoi la Bill Gates și-i spune: "Am găsit un soț pentru fiica ta."
Bill Gates:" Fiica mea este prea tânără pentru a se căsători."
Morris: "Păcat. Tânărul este vicepreședinte la World Bank."
Bill Gates: "Ok atunci, răspunsul meu este da."
În final, Morris se duce la președintele World bank și-i spune:
"Cunosc un tânăr pe care-l recomand ca vicepreședinte al băncii."
Președintele: "Dar sunt deja mai mulți vicepreședinți decât este necesar."
Morris: "Da, dar acest tânăr este ginerele lui Bill Gates."
Președintele: "Ok atunci, răspunsul meu este da."
Astfel au evreii succes în afaceri.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu