Interviu Danut Mirica / DaCruz

resize images

Nume: Dănuţ Mirică
Trăieşte în: Constanţa
Vârstă: 26 ani

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
MOW:Bună.Mă bucur nespus de mult că ai aceptat să-mi acorzi un interviu.Sper că nu te-am deranjat prea mult cu interviul.Ce te-a motivat să mergi la „Românii au talent”

Dănuț Mirică: Bună.Mi-am zis că este prilejul perfect pentru a arată lumii că indiferent de aspectul fizic dacă iți dorești să faci ceva poți să faci și am ales să merg la „Românii au Talent pentru că,credeam eu că este un concurs pe bune unde mă pot prezenta cu drepturi egale în fața celorlalți concurenți deși eu sunt într-un scaun cu rotile. Am considerat că ceea ce fac merită o incercare.

MOW: Cum te-ai simțit dupa ce ai fost la „Românii au talent,și-ai văzut că fanii tăi,sunt tot acolo,și te apreciază?!

Dănuț Mirică:Faptul că lumea a răsplătit cu aplauze momentul meu a însemnat foarte mult. Într-adevăr după apariția mea la acest concurs tot mai multă lume mă felicită, mă susține și apreciază ceea ce fac iar asta mă bucură și îmi dă motive să merg mai departe.

MOW:E adevărat că motivul pentru care ai fost descalificat,este că ai semnat cu o casă de discuri în trecut?

Dănuț Mirică:Dacă aș fi semnat cu vreo casă de discuri cred eu că acum eram deja consacrat și nu aveam de ce să mai mă înscriu la acel concurs, lumea vorbește...

MOW:Te-ai gândit vreo clipă înainte să faci pasul ăsta,că va fi așa?

Dănuț Mirică:Sincer la început mi-era teamă că o să fiu interpretat greșit, că mulți or să creadă că m-am dus acolo doar că vreau și eu să li se facă oamenilor milă de mine și tot felul de chestii de genul,însă la final m-am bucurat că toți au înțeles exact care a fost scopul meu. Muzica rapp este facută doar de cei care traiesc ce cântă în piese și care au ceva de spus.

MOW:Lăsând emisiunea „Românii au talent„,vreau să te întreb de câți ani,cânți?

Dănuț Mirică:Se fac 10 ani de la prima mea melodie la sfârșitul anului 2012.

MOW:Care a fost prima melodie care ai cântat-o în fața unui public?

Dănuț Mirică:„Cine vrea să cânte?” e prima melodie

MOW:Dat fiind faptul că,tu cânți rapp,sunt curioasă,dacă și stilul tău vestimentar,este tot rapp,mă refer în viața de zi cu zi,sau adopți și alte stiluri?!

Dănuț Mirică:Mă îmbrac cât mai lejer,fără blugi clasici,pantaloni de stofă,pantofi..etc.

MOW:Lăsăm puțin lucrurile mai serioase,cum te-ar putea cuceri admiratoarele tale?

Dănuț Mirică:La asta nu știu ce să-ți răspund..Depinde doar de ele.

MOW:Cum îți petreci timpul liber?!Când nu ești ocupat cu,cariera muzicală?

Dănuț Mirică:Nu am un program anume.. însă fac lucruri normale, ca fiecare.. de obicei fac ce imi trece prin cap, nu stau să mă gandesc prea mult sau să îmi fac planuri..

MOW:Ai vreun mesaj pentru cei,care vor citi acest interviu?

Dănuț Mirică:Le mulțumesc frumos tuturor și sper că de acum înainte voi reuși să fac totul așa cum trebuie să nu îi dezamăgesc pe cei care mă apreciază cu adevărat..


- Date de contact -
Pagina Officiala:DaCruz Official
Youtube Official: DaCruz Official
Facebook Official: Danut Mirica Official
E-mail pentru concerte: dacruz.official@yahoo.com

Cam acesta a fost interviul cu Da'Cruz.Sper ca va placut.:)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu