Iata, eu sunt prea mic

Iată, eu sunt prea mic. Iov 40:4




Iată un cuvânt de încurajare pentru tine, sărmane păcătosule! Crezi că nu trebuie să te întorci la Domnul pentru că eşti josnic. Nu există sfânt pe pământ care nu s-a simţit vreodată ca fiind un păcătos. Dacă Iov, Isaia sau Pavel ar fi spus toţii „sunt un om josnic", sărmane păcătosule, ţj-ar fi fost ruşine să li te alături lor în confesiune? Dacă harul divin nu şterge tot păcatul din inima credinciosului, cum speri să faci asta de unul singur? Şi dacă Domnul îi iubeşte pe oameni deşi aceştia sunt răi crezi că nu te va iubi şi pe tine? Crede în Christos, deşi eşti un oropsit al societăţii! Isus te cheamă şi tu trebuie să-I răspunzi. „Nu pe cei drepţi, nu pe cei drepţi, pe păcătoşi a venit Isus să-i cheme." Spune: „Tu ai murit pentru păcătoşi. Eu sunt un păcătos, Isuse, spală-mă cu sângele Tău." Dacă îţi vei mărturisi păcatele vei primi

mântuirea. Dacă vei spune chiar acum din toată inima „Sunt rău, spală-mă", vei fi curăţit chiar acum. Dacă vei striga din tot sufletul



„Aşa cum sunt, la Tine vin

Putere n-am, Tu-mi fii sprijin

Mă spală-n Sângele-Ţi divin

O, Mielule, eu vin, eu vin!"



te vei ridica de aici cu toate păcatele iertate. Şi deşi azi dimineaţă te.ai trezit copleşit de toate păcatele omenirii, diseară te vei odihni în „Prea Iubitul Lui" (Efeseni 1:6). Dacă înainte purtai torentele păcatului, acum vei primi roba dreptăţii şi vei fi alb ca îngerii. Pentru că „acum", nu uita, „acum este vremea potrivită; „Iată că acum este ziua mântuirii" (2 Corinteni 6:2). Dacă vei crede în cel care a salvat omenirea, vei fi salvat. Fie ca Duhul sfânt să-ţi dea credinţa salvatoare în El, care îi primeşte la sânul Lui şi pe cei mai răi.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu