Scrisoare pentru tine

De mult timp am vrut să-ți trimit o scrisoare...dar niciodată n-am avut puterea suficentă de-a fi onestă privind sentimentele mele..Niciodată n-am știut să-ți zic cât de mult a însemnat prietenia noastră pentru mine,și cât de mult m-au bucurat momentele când eram împreună,și râdeam ca doi nebuni.
Niciodată n-am avut curajul suficient să-ți zic,că prietenia noastră pentru mine,era ca soarele de pe cer,strălucitoare și călduroasă...chiar și după atâta timp îmi lipsești..unde ești?
Chiar nu-mi dau seama unde ești..,sau ce faci,sau cum ești..Îmi lipsesc clipele când eram fericiți și râdeam,și aveam prietenul meu cel mai bun lângă mine,și-mi ziceai „Stai liniștită,totul o să fie bine,tu ești puternică,ai să treci peste orice indiferent cât de greu va fi”..Da,ăsta erai tu.Acuma sunt doar eu..
Era vorba că rămânem prieteni,nu-i așa?Da...așa era,dar nu,n-am rămas.Am crescut,ne-am maturizat..tu-ai plecat,unde?Nu știu,dar sper că acolo unde ești să-ți fie mai bine.Sper să ai mai mulți prieteni (buni) lângă tine...și sper,ca din când în când să-ți mai aduci aminte și de mine
Să-ți aduci aminte,că atunci când sufereai și-ți era greu,eram lângă tine,și nu te-am lăsat.Sper că nu mă vei uita,și dacă va fi să ne întâlnim cândva să-ți aduci aminte cu drag de mine,și nu să mă tratezi ca o străină,să întorci spatele și să pleci..Sper ca peste ceva timp,să fim din nou prieteni,sau măcar amici,că eu sincer..?Am nevoie de prezența ta în viața mea...
Sper să-ți fie bine oriunde-ai fi,și să fi fericit,sper să ne vedem curând..

Cu drag
Ana.

Articol inscris in Blog Power, editia 27 dupa o tema propusa de Bianca: "Deja un mijloc invechit de comunicare - scrisoarea. Pentru cine aș scrie câteva rânduri pe o pagină și despre ce ar fi? De dragoste? De mulțumire? De iertare? Ne putem exprima mai bine în scris?"
Alte articole:Drag Prieten , O ultimă scrisoare , Scrisoare către copilărie

4 comentarii:

  1. Un întelept spunea ca o prietenie lunga între o femeie si un barbat sfârseste prin a se transforma în dragoste. Poate te miri de cuvântul "sfârseste", dar un sfârsit exista. Se poate termina prietenia ca sa înceapa altceva. Dar si dragostea se poate termina, chiar înainte de a începe...
    Esti sigura ca vreti sa fiti din nou "prieteni"?

    RăspundețiȘtergere
  2. @Dan:De dragoste cel puțin pentru mine,nu se pune vorba.Sunt ”Luată”,și da mi-aș dori să fim din nou prieteni,sau măcar,să-mi explice de ce s-a ajuns aici,și în așa mod,morbid....

    RăspundețiȘtergere
  3. Frumos,superb,minunat...nu am cuvinte si ce e ciudat e ca ai descris exact ce simt.Merci!

    RăspundețiȘtergere
  4. da...aşa ar trebui să fie o prietenie frumoasă care a început frumos....păcat că nu toate prieteniile frumoase, duc spre ceva absolut...se uită binele făcut!

    RăspundețiȘtergere