Colind pentru tatal bolnav de Adrian Paunescu



Andrei Năstase, MESAJ DUREROS pentru tatăl său: "Îmi doresc să fac orice, să vii acasă sănătos"

Andrei, fiul cel mare al fostului premier Adrian Năstase, a postat pe Facebook un mesaj înduioşător cu gândul la suferinţa părintelui său, după ce acesta a încercat noaptea trecută să se sinucidă.
Andrei scrie că ar face orice pentru ca tatăl său să se întoarcă acasă sănătos. "Îmi revin în memorie, în aceste momente grele, îndemnurile tatălui meu. Citeşte! Citesc acum tată! Acum când, îmi doresc să fac orice, să vii acasă sănătos!", scrie Andrei Năstase.
Fiul politicianului îi dedică părintelui său poezia "Colind pentru tată bolnav", scrisă de Adrian Păunescu. "Mi-au zburat gândurile către marele prieten şi poet Adrian Păunescu", notează Andrei.
"ADRIAN PĂUNESCU - COLIND PENTRU TATA BOLNAV
Tata amarît, ce-ai patit de toate, Iti colind atît, multa sanatate.
Iubitul meu tata, cel aspru in toate,
Tu nu ai avut niciodata dreptate
Ca aspra ti-e mina ce-a fost sa ma bata, Dar azi ti-o sarut ca slabita ti-e, tata.
Si uita-te, dragule, casa-i senina
Si pomii si fiii sînt toti în gradina, Apuca de clanta cu mina trudita,
Sa stii ca-i minciuna, tu nu ai flebita.
Batrine al meu, eu ti-as da milioane —
La cîte-ai avut pîn'-acum ghinioane —
Ma rogi sa-ti mai spun ce-i cu lumea, cu tara, '
Dar vezi ca tusesti si mai lasa tigara.
De ce te-ai uscat, parca esti pergamentul
Pe care bunicul si-a scris testamentul |
Si nu mai tresari la postas cînd te cheama
Ca nu sînt vesti proaste, sa n-ai nici o teama.
As vrea sa-ti colind, trecatorule tata, Macar sa te simti si tu mare o data. Parinte al meu, toti ai casei sînt bine Si vitele-n curte întreaba de tine.
Incerc astfel sa fiu, in continuare, fiul cel mare, ascultator! "
Andrei Năstase a anunţat, de asemenea, că va citi, mâine, într-o conferinţă de presă a familiei, organizată la spital, "testamentul" pe care l-a lăsat tatăl său înainte de a încerca să se sinucidă.
libertatea.ro/

2 comentarii: