:: Tabu

Titlu: Tabu
Autor:: http://andreighiorghe.blogspot.com/
Articol: POST BY MARIO

Lumea cu regi si regine
Si cu frumoasa de la curte nu mai este.
Si nici nu mai pot sa sper ca sunt print,
Ca sunt lasat aici sa vad cum este viata
Si ca parinti nu imi sunt parinti,
Caci eu sunt print, iar tatal meu e rege.
Si va veni-ntro zi si ma va lua
Si mi-o imaginam pe ea, frumoasa mea...
Mii de petreceri date-n cinstea mea,
Costumul mov, burghez, de catifea,
Seri cu sampanii, zambete-n cafea,
Cai albi marcati cu holograma mea

Dar lumea cu regi si regine nu mai este
Si nici nu mai pot sa sper ca sunt print.


Mai multe pe:http://andreighiorghe.blogspot.com
--
Visitor Ip: 92.55.138.148

7 comentarii:

  1. Foarte frumoasa poezie!
    Bine ai venit printre noi, Andrei! :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Mutumesc Dan...Mici conflicte poate lega mari prietenii nu?

    RăspundețiȘtergere
  3. Asa este Andrei. Sa-ti spun cinstit!? In timp ce ne luptam de mama focului imi parea rau pentru ca realizasem deja ca era o lupta de orgolii pana la urma. Te-am criticat prin exceptie si pentru o exceptie, pentru ca intr-adevar ai abilitati literare incontestabile. Accidentul "1 Mai" a fost exceptia licentioasa de la limbajul literar si mai precis literar erotic pe care de altminteri le stapanesti magistral. Eu nu sunt ranchiunos si ma bucur ca nici tu nu esti. Imi cer iertare public daca te-am facut sa te simti insultat! :)
    Esti un scriitor foarte bun si asta nu ti-o spun sa te flatez, ci chiar asa cred. Succes!

    RăspundețiȘtergere
  4. Andrei!
    Şi mie, "limba de lemn", îmi place poezia ta!
    Dacă nu doreşti, nu te mai comentez.:)

    RăspundețiȘtergere
  5. Pai, DA!!!
    Este si acesta un raspuns !!!!
    Multumesc frumos!!!!

    RăspundețiȘtergere