:: Prima iubire nu o poti uita niciodata

Titlu: Prima iubire nu o poti uita niciodata
Autor:: http://politia-blogurilor.blogspot.com
Articol: Prima iubire nu se uita niciodata. Nu ai cum sa uiti emotia primului sarut, acea emotie care face ca prin minune sa dispara absolut orice din jurul tau. Emotia care face ca fiecare particica din trup sa tremure puternic. Prima plimbare in doi, primul rasarit/apus, prima privire in acei ochi stralucitori de iubire...doar doua persoane pe lume.
Referitor la prima iubire am gasit o postare pe un blog si am ales sa o impartasesc cu voi.

Am cules fragmentele urmatoare de pe palatul-lui-gaylord.blogspot.com/

"Prima mea prietena a avut mustata si o chema Rodica. Ne intelegeam doar din priviri.. cand ii faceam o data cu ochiu stia ca tre sa faca m***, cand ridicam din spranceana era in genunchi si baloshea barbosu, cand zambeam discret stia ca trebuie sa faca o inshurubata. Totul a fost bine si frumos pana cand si-a ras mustata si a inceput sa se mai aranjeze si ea si sa se mai uite prin oglinda. Apoi desi ea inca era vai de ea... a decis sa ma paraseasca pentru ca nu eram suficient de bun pentru ea."

Nu ai pierdut nimic! Cred ca a facut o mare greseala ca te-a parasit. Esti un baiat simpatic si educat. In plus, sincer sa fiu cred ca atunci cand o sa constientizeze o sa se cruceasca de ce a putut sa faca...
Din cate ai spus pot zice hotarat ca ti-ai descris cu fina sensibilitate prima iubire. Promiti...

"Dezavantajul cel mai mare cand ai o iubita frumoasa este ca tot timpul stai cu frica ca poate ................. restul materialului necenzurat il gasiti aici http://politia-blogurilor.blogspot.com
--
Visitor Ip: 78.96.101.126

4 comentarii:

  1. Hai sa fim seriosi cu prima iubire nu se uita niciodata! Daca iubesti cu adevarat, fiecare iubire e de neuitat.

    RăspundețiȘtergere
  2. Bag de seama ca amandoi ati citit doar titlul si va place sa va vedeti comentand:))))

    RăspundețiȘtergere
  3. aici in articol tu vb de prima fata care probabil te a pus pe jar, dar la notiunea de prima iubire nu se uita, sincer eu l-am uitat demult. si da, daca stau si ma gandesc si eu imi amintesc de fiecare sarut pe care l am primit de la fiecare baiat:P asta nu inseamna ca nu am uitat prima iubire...

    fiecare iubire e diferita...f diferita!!!

    si apoi fiecare dintre noi vb din experientele care ne guverneaza viata....

    RăspundețiȘtergere