:: Mentalitatea clasica a comunistului : cenzura.

Titlu: Mentalitatea clasica a comunistului : cenzura.
Autor:: http://blindoneworld.blogspot.com/
Articol: Dacă aţi citit cu atenţie afişul respectiv,vă puteţi da seama ce probleme de viaţă au aceşti minunaţi vecini.Mâţele,aproape insesizabile în bloc şi rareori mai mult de 1-2 pe scară,şi asta doar seara,se pare că sunt vinovate de răul incalificabil al locaţiei.
Mult mai puţin important este faptul că,la +12 spre +20 de grade Celsius,în ultimele 3 zile,calorifele din locuinţe au ars ca şi cum am fi trăit cea mai geroasă primăvară.Au fost atât de calde,încât nici cu geamul deschis nu era bine.Nici iarna trecută nu au ars aşa.Cine vrea să plătească agent termic pe luna mai? Nu înţeleg ce se întâmplă cu românii,este ţara în care un om de condiţie medie are toate ''condiţiile'' pentru a înnebuni.
Ca să fie treaba completă,înainte să ies până la magazin,am scris pe afişul respectiv mesajul ''Opriţi căldura!'',în speranţa că se va sesiza cineva.Într-adevăr,s-a sesizat.După 15 minute,când am revenit,am găsit ruptă partea afişului pe care scrisesem doleanţa mea umilă,logică,decentă.
Trebuie să trăiesc cu oamenii aceştia,de ce...
--
Visitor Ip: 188.26.39.75

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu