Filmul Leap year - 2010


Ahh... stiti cu siguranta, m-am tot laudat ca nu sunt cinefila. Asa este... dar, nu pot spune ca nu sunt o persoana informata. Un afis... o persoana bine documentata (prima sora mea)... din blog in blog... aflu despre filmele ce sunt la moda.
Ieri, pasind din metrou pe peron, in drum spre scarile rulante, observ afisul filmului "Leap year". Imi vorbise o prietena despre el... stia ca sunt genul romantic - visator... si, pe zapezile acelea cumplite banuia ca ma va prinde de minune. Am vazut atunci 5 minute. Mi-a placut... dar am zis "alta data".
Acea data, a fost azi... cand printre masini de spalat... intens rufele la aer si doua furculite de budinca... mailuri si cateva replici pe messenger, m-am uitat la film.
Este o comedie romantica... draguta.
Mi-au placut cateva replici:
- la o nunta, mireasa ii spune mirelui: "sa nu ma inseli, sa nu ma minti si sa nu furi; iar daca ar fi sa ma inseli, inseala moartea caci nu as putea trai nicio zi fara tine; iar daca ar fi sa minti, minte-ma in fiecare zi spunandu-mi ca sunt frumoasa; iar daca ar fi sa furi, fura-mi supararile". Da.... poate prea siropos, dar interesant.
- protagonista - Anna from Boston - cere un favor (sau un act de cavalerism) la un anumit moment. El raspunde: "Acum, in epoca egalitatii intre barbati si femei? Voi ati cerut-o, acum suportati-o". Dur, dar adevarat.
Acum, incerc sa stau cu ochii deschisi, imi tin picioarele bine lipite pe parchet… si la noapte nu voi dormi. Bineinteles, voi lectura o poveste de dragoste. Stiu ca voi trai o frumoasa poveste de iubire… cu respect si bucurii impartite la micul dejun… pentru a avea o zi binecuvantata amandoi.

Gata! Opriti-ma! Trebuie sa cobor… de pe acest nor numit VIS DE DRAGOSTE!

4 comentarii:

  1. Da, e un film dragut An bisect. Micile dulcegarii sint salvate de umor si de Irlanda.Am recomandat filmul unor colege mai tinere si spre surprinderea mea s-au dus 5 din ele , toate frumoase, sofisticate(including Louis Vuiton)elegante, cu cariera cam asemenea Annei.Le-a placut foarte mult filmul, dar la intrebarea mea daca in realitate ar renunta la ceea ce sint si ar alege un proprietar de o crisma sateasca din Romania, chiar frumos fiind, s-au scuturat ca de friguri...brrrr.

    RăspundețiȘtergere
  2. @Emilia..pt ele filmele raman filme:))

    Mi-ai starnit interesul, trebuie sa il vad si eu:D

    RăspundețiȘtergere
  3. Ha ha ha... Super!
    Daca ar fi intr-adevar crasmari ca Declin, sigur mi-as lua unul de barbat. Macar stie sa gateasca.. ha ha ha.
    Toate cele bune...
    Claudia (DoarEu)

    RăspundețiȘtergere